کد خبر : 1825474 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:05 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب سه پیروزی از چهار مسابقه؛

تحول تیم ربیعی پس از اتفاقات جام حذفی

مس رفسنجان پس از کنار رفتن از مسابقات جام حذفی موفق به کسب 3 پیروزی از چهار مسابقه شده و این روزها از نظر فنی شرایط بسیار خوبی دارد.

تحول تیم ربیعی پس از اتفاقات جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مصاف شاگردان محمد ربیعی دیداری سخت در گرمای آبادان بود که آنها موفق شدند با گل‌های گادوین منشا و فراز امامعلی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان به برتری دو بر صفر دست پیدا کنند.
پیش از این هم آنها در سه مسابقه دیگر برابر فجرشهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران به ترتیب به پیروزی 2 بر 1 و 2 بر صفر دست یافته بودند و اگرچه با نتیجه 2 بر 1 مقابل شاگردان امیرقلعه‌نویی شکست خوردند، اما طبق صحبت‌های همین مربی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه، عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشتند و ربیعی معتقد بود حداقل حق تیمش کسب تساوی در دربی کرمان بوده است.
مس رفسنجان پس از شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر روزهای سختی را تجربه کرد و حتی فشارها روی محمد ربیعی سبب شد تا او تصمیم به استعفا بگیرد ولی مدیران باشگاه با او مخالفت کردند تا همچنان این مربی جوان که خودش نارنجی‌پوشان را به لیگ برتر رسانده، به کارش در رفسنجان ادامه بدهد.
مس رفسنجان که در اولین فصل حضور در لیگ برتر توانست به رتبه تک رقمی هشتم دست پیدا کند، در دومین فصل صعود چشم‌گیری را تجربه کرده و آنها در دو هفته باقی‌مانده همچنان برای قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر می‌جنگند و در این مسیر رقابت فشرده‌ای با گل‌گهر و فولاد خوزستان برای کسب این عنوان دارند. آنها این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و با اتکا به نتایجی که پس از کنار رفتن از جام حذفی کسب کرده‌اند، امیدوار به گرفتن جای گل‌گهر در رتبه چهارم هستند.

1715233

1715234

1715235

1715236

دیدگاه‌ها