کد خبر : 1825484 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:50 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست لوئیز فرناندز از امباپه

کیلیان، همین امشب بگو که در پی اس جی می‌مانی

ستاره سابق تیم ملی فرانسه از کیلیان امباپه خواست تا امشب در حضور هواداران بگوید که قراردادش را تمدید خواهد کرد.

کیلیان، همین امشب بگو که در پی اس جی می‌مانی

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که به نظر می‌رسید رئال مادرید را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرده است، حالا خبر می‌رسد که نظرش تغییر کرده و قصد دارد در پاری‌سن‌ژرمن بماند. جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شد؛ امباپه در آستانه تمدید قرارداد و ماندن در پاری‌سن‌ژرمن است. طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ با وجود توافق شخصی امباپه با رئال مادرید، سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ناامید نشدند و برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی خود پا پس نکشیدند و با بهبود پیشنهاد خود سعی در متقاعد کردن او برای ماندن در جمع پاریسی‌ها کردند.

1715246

 

بر اساس این گزارش؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن متقاعد شده‌اند که کیلیان آماده تغییر نظرش و ماندن در پاریس است. این تصمیم تنها به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و برای ماندن کیلیان در پاری‌سن‌ژرمن، چندین نفر از افراد مرتبط با او و خانواده‌اش نیز مداخله کرده‌اند، افرادی که در سال 2017 در آوردن او از موناکو به PSG تعیین‌کننده بودند.

1715245

 

امباپه امشب یا فردا تصمیم نهایی خود را اعلام می کند. لوئیز فرناندز، ستاره سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه در مورد امباپه گفت:« بهترین تصمیم برای او ماندن در پاری سن ژرمن است. کیلیان از نظر من باید تمدید کند و تبدیل به مرد شماره یک باشگاه شود. این توان را در امباپه می بینم که برای سال ها چهره جهانی و معرف پی اس جی در دنیای فوتبال شود. به عنوان یک هوادار پاریس، دوست دارم او بماند و اگر هدفش ماندن است که امشب پس از بازی با متز و در حضور هواداران این خبر را اعلام کند. در این صورت شب دیوانه کننده‌ای خواهد شد.» 

دیدگاه‌ها