کد خبر : 1825492 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:37 | 136K بازدید | 79 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس و رادیو مارکا؛

شوک به رئال؛ امباپه با پی‌اس‌جی تمدید کرد

منابع خبری مهم اروپایی از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی خبر داده‌اند.

شوک به رئال؛ امباپه با پی‌اس‌جی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی امشب در پارک دو پرنس آخرین بازی فصل خود را برابر متز برگزار خواهد کرد و قرار است کیلیان امباپه در مورد آینده‌اش شفاف سازی کند.

1715244

 

 او تا سه‌شنبه گذشته به رئال مادرید پاسخ مثبت داده بود و به نظر می‌رسید راهی این باشگاه خواهد شد اما به یک‌باره با رسیدن پیشنهاد جدید پی‌اس‌جی تغییر عقیده داد و رسانه‌های اسپانیایی از قطع ارتباط او با باشگاه مادریدی خبر دادند. 

1715170

در حالی‌که شایعه و گمانه زنی در مورد امباپه فراوان است، دقایقی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور اسکای اسپورتس ایتالیا توئیت کرد:« دیگر تردیدی نیست که امباپه ماندنی است و قراردادش را تمدید خواهد کرد.»

1715314

رادیو مارکا نیز اعلام کرد ستاره فرانسوی به رئال پاسخ منفی داده و قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید خواهد کرد تا به این‌ترتیب به رئال مادرید شوک بزرگی وارد شود.

هرچه به بازی امشب پاری‌سن ژرمن نزدیک‌تر می‌شویم منابع مختلف ماندن کیلیان امباپه در پاری‌سن ژرمن را تایید می‌کند.‌ اکیپ نیز در تایید خبر جان لوکا دی مارتزیو و رادیو مارکا مدعی شده که قرارداد سه ساله و جدیدی با کیلیان امباپه امضا شده و ماندن او در پارک دو پرنس قطعی است.

1704594

شاید فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی تیر خلاص را در این زمینه به رویای هواداران رئال مادرید زد. جایی که این خبرنگار ایتالیایی دقایقی پیش تایید کرد که امباپه در پاری‌سن ژرمن ماندنی است. رومانو نیز اخبار روزهای گذشته مبنی بر دادن اختیارات عجیب و غریب به امباپه در باشگاه فرانسوی را تایید و اعلام کرد که این بازیکن به فلورنتینو پرز اطلاع داده که در پی‌اس‌جی می‌ماند و همه چیز تمام شده است.
 

دیدگاه‌ها