کد خبر : 1825495 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید بازی فردا را جدی بگیریم؛

اینزاگی: سرنوشت‌ ما دست خودمان نیست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می گوید تیمش باید تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدار فردا برابر سمپدوریا انجام دهد.

اینزاگی: سرنوشت‌ ما دست خودمان نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در یک بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز به مصاف سمپدوریا خواهد رفت. شاگردان سیمونه اینزاگی برای امیدوار بودن به قهرمانی محکوم به پیروزی در این دیدار هستند. در واقع اینتر باید در بازی فردا شب خود سه امتیاز را کسب کند و در سمت مقابل منتظر بماند که در دیدار همزمان ساسولو میلان را شکست دهد تا در این صورت آنها به جای روسونری جام را بالای سر ببرند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ساسولو گفت: "ما دو جام بردیم، خودمان را خوب نشان دادیم، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازگشتیم و برای قهرمانی در روز پایانی فصل می جنگیم. من دلیل زیادی بابت راضی بودن از این فصل می‌بینم. ما دیدیم که سمپدوریا در بازی قبلی خود مقابل فیورنتینا چه نمایشی داشت. سرنوشت ما در دست خودمان نیست اما همچنان باید سمپدوریا را شکست دهیم و این بازی را مانند بقیه مسابقات جدی بگیریم.

1715258

این یک هفته آخر مانند هر هفته دیگری است و ما باید خوب بازی کنیم تا پشیمان نشویم. من نمی توانم در مورد این فصل نظری بدهم و شما بهتر می‌توانید این کار را انجام دهید. من آرامش زیادی هم در زمین و هم در خانه دارم. تیم سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است، من بسیار خوشحالم، طبیعی است که اگر فردا قهرمانی به ما برسد، فوق العاده است. هواداران هرگز ما را رها نکرده‌اند، شب‌های سوپرکاپ و المپیکو در مقابل 40 هزار هوادار اینتر فوق‌العاده بود."

اینزاگی در مورد مقایسه شدن با آنتونیو کونته نیز گفت: "این من را آزار نمی دهد، من رابطه بسیار خوبی با او دارم. احترام متقابل وجود دارد، طبیعی است که مقایسه انجام شود، اما من اهمیتی برای آن قائل نیستم. من به پیشرفت انجام شده، آنچه باشگاه به من داده، جام های کسب شده و چند شکست نگاه می کنم."

اینزاگی در ادامه پیرامون اینکه آیا امیدوار است ایوان پریشیچ نهایتا قرارداد خود را با اینتر تمدید کند یا خیر نیز گفت: "البته این همان چیزی است که من می خواهم. هفته آینده جلسه ای با باشگاه دارم تا در مورد فصل آینده صحبت کنم. من یک رابطه واقعاً باز و صریح با باشگاه دارم."

1715257

دیدگاه‌ها