کد خبر : 1825502 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:46 | 82.2K بازدید | 6 دیدگاه

مقصد جدید پل پوگبا لو رفت؟ (عکس)

به نظر می‌رسد که یوونتوس مقصد جدید پل پوگبا بعد از ترک منچستر یونایتد خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2012 ، پل پوگبا به‌صورت رایگان از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و 4 سال درخشان را سپری کرد. در سال 2016 این بازیکن با 105 میلیون یورو به تئاتر رویاها بازگشت تا رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ را در آن زمان به نام خود بزند. دوران پوگبا در منچستریونایتد به‌شدت با افت و خیز همراه بود و این بازیکن نتوانست عملکرد باثباتی از خود به ثبت رساند.

قرارداد هافبک 29 ساله و فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل به پایان می‌رسد و تا امروز هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمدید قرارداد این بازیکن با شیاطین سرخ دیده نشده است. بعد از سپری کردن 6 سال متوسط در اولدترافورد، پل پوگبا قصد دارد این باشگاه را ترک کند و تا امروز از یوونتوس و پاری‌سن ژرمن به‌عنوان دو مشتری جدی این بازیکن نام برده شده است.

با این وجود طی روزهای گذشته رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که ستاره فرانسوی تمایل زیادی برای بازگشت به یوونتوس نشان داده و این باشگاه تورینی نیز با او به توافق رسیده است. در همین راستا یک نشانه جدید برای انتقال پل پوگبا به یوونتوس مشاهده شده است. آرایشگر این ستاره فرانسوی ساعاتی پیش پستی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در پایان کپشن آن از دو گوی سیاه و سفید استفاده کرده که احتمالاً نشانه انتقال پل پوگبا به یوونتوس است.

1715263
 

دیدگاه‌ها