کد خبر : 1825509 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:41 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

اریکسن: به خانواده‌ام بیشتر از فوتبال اهمیت می‌دهم

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی برنتفورد می‌گوید در حال حاضر پیرامون آینده خود تصمیم نگرفته است.

اریکسن: به خانواده‌ام بیشتر از فوتبال اهمیت می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن بعد از تجربه وحشتناک ایست قلبی در یورو از نیم فصل دوم به فوتبال بازگشت و طی مدت زمان حضور خود در برنتفورد تاثیر قابل توجهی روی نتایج این تیم گذاشت. 
قرارداد بازیکن دانمارکی در تابستان امسال به پایان می‌رسد و او باید در مورد انتقال بعدی خود تصمیم بگیرد؛ مسئله‌ای که او حالا در رابطه با آن اظهار نظر کرده است.

اریکسن درباره آینده خود گفت: "نمی‌دانم آینده چگونه خواهد بود. این یک تصمیم از منظر ورزشی خواهد بود، اما همچنین یک مسئله خانوادگی هم هست که در تصمیم گیری برای اینکه به کجا برویم تاثیر می‌گذارد. قطعا برنتفورد هم برای مذاکرات در نظر گرفته خواهد شد. قطعا آن‌ها هم یکی از گزینه‌ها هستند. من 100 درصد تصمیم خود را در مورد جایی که قرار است ادامه دهم، نگرفته‌ام. من یک ایده دارم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. اما برنتفورد قطعا جزو گزینه‌های من قرار دارد."

1706368

اریکسن در ادامه گفت: "من همیشه می‌خواستم جام‌ها را به‌دست بیاورم، همیشه رقابت کنم، همیشه می‌خواهم به هر شکلی بهترین نسخه ممکن باشم و در بالاترین سطح ممکن بازی کنم. در پایان زمان می‌برد و همچنین اگر چنین اتفاقی بیفتد و خانواده من واکنش نشان دهند، ممکن است نظرم تغییر کند. فقط احساس بودن در کنار خانواده‌ام مهم‌تر است، نه اینکه قبلاً مهم نبود، بلکه فقط از یک جایی متوجه می‌شوید که اوه، این چیزی است که الان بیشتر به آن اهمیت می‌دهم."

دیدگاه‌ها