کد خبر : 1825511 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:08 | 223.8K بازدید | 37 دیدگاه

شاگرد قدیمی به‌جای فوق‌ستاره دست‌نیافتنی

انتخاب فوری جانشین امباپه در رئال

رئال مادرید خیلی سریع برای جذب جانشین کیلیان امباپه، پروژه ناکام ماه‌های اخیر خود وارد عمل شده است.

انتخاب فوری جانشین امباپه در رئال

به گزارش "ورزش سه"، دیروز صبح بود که خبر حیرت انگیز عدم تمایل کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری‌سن ژرمن به انتقال به رئال مادرید و توافق این ستاره جوان با باشگاه فعلی خود برای تمدید قرارداد منتشر شد. هر چه گذشت این شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و در نهایت در حال حاضر تردیدی وجود ندارد که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال مادرید بازی نمی‌کند و او در رختکن پاری‌سن ژرمن باقی خواهد ماند.

1715271

اما سایت برزیلی گلوبه اسپورته مدعی شد کارلو آنچلوتی خواهان جذب ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون به جای کیلیان امباپه شده است. قیمت این مهاجم بلندقامت 70 میلیون یورو برآورده می‌شود که قطعا خیلی کمتر از رقم پیشنهادی به کیلیان امباپه بوده است. ریچارلیسون که در فصول اخیر در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشته و به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است، زیر نظر کارلو آنچلوتی در اورتون نیز بازی کرده و رابطه خوبی با سرمربی فعلی رئال مادرید دارد.

رئال مادرید در سال‌های اخیر فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و تمامی تمرکز خود را روی توافق با کیلیان امباپه گذاشته بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید تردیدی در مورد انتقال این بازیکن به مادرید وجود ندارد و حتی فلورنتینو پرز بابت جذب او از خیر توافق با ارلینگ هالند نیز گذشته بود، به یک‌باره خبر ماندن کیلیان امباپه در پاریس منتشر شد. اما باشگاه اسپانیایی خیلی زود برای جذب یک ستاره جدید در خط حمله وارد عمل شده و می‌خواهد ریچارلیسون از اورتون را به‌خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها