کد خبر : 1825513 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:31 | 9.2K بازدید | 4 دیدگاه

دی‌بروین: تنهایی صاحب این موفقیت نمی‌شدم

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی از انتخاب شدن به‌عنوان بازیکن فصل لیگ برتر احساس غرور می‌کند.

دی‌بروین: تنهایی صاحب این موفقیت نمی‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 24 ساعت مانده به هفته سرنوشت ساز و پایانی لیگ برتر، دوباره کوین دی بروین عنوان بهترین بازیکن فصل را به خود اختصاص داد. جالب اینجاست کوین دی بروین تنها بازیکن لیگ برتر در فصل جاری است که میانگین بیش از سه ضربه و بیش از سه خلق موقعیت در بازی را ثبت کرده است. البته این ستاره بلژیکی تنها بازیکنی بود که این کار را در دو فصل اخیر نیز انجام داده بود. حالا کوین دی بروین تاکید کرد بدون کمک دیگر ستاره‌های سیتی در طول فصل، رسیدن به این افتخار بزرگ امکان پذیر نبوده است.

1715273

کوین دی بروین گفت: "انتخاب شدن برای دومین بار به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر دستاوردی است که من واقعا به رسیدن به آن افتخار کرده و احساس غرور می‌کنم. همه می‌دانیم که بازیکنان باکیفیت بسیار زیادی در لیگ برتر بازی می‌کنند و همین که من در کنار تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ دیگر که فصل فوق العاده‌ای را در ترکیب باشگاه‌های خود داشته‌اند؛ نامزد کسب این عنوان شده‌ام نیز برای من افتخار بزرگی به‌شمار می‌آید. 

خودم نیز فکر می‌کنم عملکردم در این فصل از لیگ برتر در ترکیب منچسترسیتی خوب بوده و از اینکه توانستم در طول فصل جاری با گلزنی و ارسال پاس گل‌ به هم‌تیمی‌های خود در کسب نتایج سیتی کمک کنم، احساس خوشحالی می‌کنم. از همه اعضای باشگاه منچسترسیتی، کادر فنی و به خصوص هم‌تیمی‌های خود در رختکن باشگاه تشکر می‌کنم و معتقدم بدون کمک و حضور آنها امکان رسیدن به این موفقیت برای من هرگز وجود نداشت."

دیدگاه‌ها