کد خبر : 1825522 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:40 | 43.5K بازدید | 6 دیدگاه

رونمایی از تراکتور بعد از شب جنجالی (عکس)

شاگردان ساغلام بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را شروع کردند.

رونمایی از تراکتور بعد از شب جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام بعد از بازی جنجالی روز پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس که نیمه تمام ماند، یک روز به شاگردانش استراحت داد.

تراکتوری‌ها در روز بازی پرسپولیس امیدوار بودند به کمک بیش از 60 هزار هوادار خود نوار شکست‌های متوالی مقابل این تیم را پاره کرده و یک برد شیرین کسب کنند ولی پایان کار برای آنها شوکه کننده بود. سرخ‌پوشان دقایقی پس از از یک انتظار 20 دقیقه‌ای و شروع مجدد کار، یک بار دیگر منتظر ماندند ولی این انتظار که بیش از یک ساعت به طول انجامید، حاصلی نداشت و بازی ناتمام ماند.

در شرایطی که باشگاه تراکتور از روز گذشته درگیر ارسال مستندات علیه پرسپولیس به فدراسیون بود؛ سرمربی ترکیه‌ای برای هضم آن شب عجیب یک روز به شاگردانش استراحت داد.

هنوز سرنوشت نتیجه بازی با پرسپولیس مشخص نشده ولی تراکتوری‌ها از امروز استارت تمرینات خود را زدند تا برای بازی روز سوم خرداد مقابل فجرسپاسی آماده شوند. این تمرین در استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار شد و بازیکنان اصلی بازی نیمه تمام مقابل پرسپولیس، تمرین ریکاوری سبکی را پشت سر گذاشتند. سایر بازیکنان نیز تمرینات تاکتیکی را برای بازی با فجر شهید سپاسی در هفته بیست و نهم مسابقات، انجام دادند.

1715323

دیدگاه‌ها