کد خبر : 1825523 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:46 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای خروج بازیکنان از کشور زحمات زیادی کشیده شد

فاطمی: همه چیز بین مهدوی‌کیا و مجیدی حل شد

سرپرست تیم امید ایران گفت که پس از بازگشت به کشور، تعاملات بیشتری را با باشگاه‌ها انجام خواهیم داد.

فاطمی: همه چیز بین مهدوی‌کیا و مجیدی حل شد

به گزارش "ورزش سه"، فراز فاطمی سرپرست تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران درخصوص احتمال دیر اضافه شدن رضا کاخساز دروازه‌بان جوان پیکان که جانشین علیرضا رضایی شد، پاسخ داد: متأسفانه چون آقای کاخساز روز گذشته به ما ملحق شدند، تاریخ یکی از مدارک ایشان منقضی شده بود. فکر می‌کنم فردا صبح کارهایش انجام شود و بعد از ظهر به ما ملحق شود.

او در مورد اردوی آماده سازی برای دیدار دوستانه با تیم امید عراق خاطرنشان کرد: در 4، 5 روز گذشته و اردویی که برپا شده بود، بازیکنان تمرینات خیلی خوب و منظمی را زیر نظر آقای مهدوی کیا انجام دادند. مشکل خاصی هم نبود، توانستیم تمام کارهایی که باید صورت بگیرد؛ انجام دهیم. بحث خروج بازیکنان از کشور نیز هماهنگ شد.

سرپرست تیم امید ایران اضافه کرد: برای خروج اعضای تیم امید از کشور، سختی‌هایی وجود دارد. دلیل آن نیز این است که اعضای تیم اکثرا یا مشمول هستند و یا دانشجو. در همین خصوص نفرات زیادی در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: می‌رویم که دو بازی دوستانه را در بغداد برابر تیم ملی امید برگزار کنیم. از آنجا نیز راهی استانبول شده و سپس 7 خرداد به تاشکند می‌رویم تا 11 خرداد در نخستین بازی خود برابر قطر آماده شویم.

فاطمی درباره همکاری نکردن مجیدی برای در اختیار دادن بازیکنان به تیم ملی امید گفت: این مسائل فوتبالی است. یک سوء تفاهماتی پیش آمده بود. تا جایی که خودم دیدم، آقای مهدوی کیا چند ساعت پیش به‌صورت تلفنی با آقای مجیدی صحبت کردند و به‌خوبی و خوشی همه چیز حل شد. این جزوی از تعاملات فوتبال است و ان‌شاءالله در آینده که بازگشتیم، این تعاملات با باشگاه‌ها انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها