کد خبر : 1825526 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:15 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد به جوانان در لیگ خیلی کم شده است‌

خدابنده‌لو: ندیدم که از ما حمایت ویژه‌ای شود

بازیکن تیم ملی امید معتقد است که تیم‌های پایه همیشه غریب واقع شده‌اند.

خدابنده‌لو: ندیدم که از ما حمایت ویژه‌ای شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدا بنده‌لو، یکی از معدود بازیکنان باتجربه تیم ملی امید است که در لیگ برتر برای تیم باشگاهی خود به میدان می‌رود. او پیش از اعزام تیم ملی امید به عراق در مورد روند آماده سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: انتظار بازی تدارکاتی بین المللی بیشتری داشتیم. باز در این شرایط با اردوهای کمی که داشتیم دیدار با عراق می‌تواند خوب باشد. تمام تمرکز ما این است که از گروه سخت و دشواری که در ازبکستان داریم دست پر برگردیم.

او در مورد ترک غریبانه کشور با توجه به عدم حضور مسئولین برای بدرقه کاروان تیم ملی گفت: نمی‌دانم در موردش صحبت کنم یا نه ولی در بدو ورود فقط ما از فدراسیون رئیس کمیته جوانان را دیدیم و اگر اشتباه نکنم فرد دیگری نبود. انتظار این را داشتیم، همیشه تیم‌های پایه غریب بودند. در این چند سالی که بودم، ندیدم که از ما حمایت ویژه‌ای شود. با توجه به این که آقای ماجدی درگیر مشکلات هستند می‌شود به تصمیم ایشان که نیامدند احترام گذاشت. ما بازیکن تیم ملی هستیم و برای مردم بازی می‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم تا مردم از ما راضی باشند.

هافبک ذوب آهن که در این چند وقت اخیر برای تیم باشگاهی خود در لیگ برتر به میدان می‌رود در خصوص ابراز نگرانی مهدوی کیا از بازی نکردن اکثر بازیکنان تیم ملی امید در تیم‌های باشگاهی خود تاکید کرد: بله بازی کردن در لیگ تاثیر زیادی دارد. باتجربه‌تر می‌شوی و از نظر آمادگی بدنی اوضاع بدنی خوبی داری. فکر می‌کنم فقط من و یکی دو تا از بچه‌ها بازی می‌کنیم. در دوره‌های قبل من بازی نمی‌کردم بقیه بازی می‌کردند و دلیل بازی کردن آنها در تیم ملی همین بود که در لیگ بازی می‌کردند. اعتماد به جوانان در لیگ خیلی کم شده است. فکر می‌کنم کار خیلی سختی داریم چون بچه‌ها اصلا بازی نکردند و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی نیستند. امیدوارم که بتوانیم با این دو بازی دوستانه یک‌ذره خودمان را آماده کنیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست. هر اتفاقی که افتاده باید تمام شود و دست پر بیاییم.

خدابنده‌لو در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد که تیم ملی امید قهرمان آسیا شود گفت: شما اگر می‌خواهی در مورد قهرمانی صحبت کنی باید امکانات و بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشی. قطر یک اردوی خارجی داشت، ازبکستان میزبان مسابقات است. ترکمنستان هم که اسمی از آن نمی‌برند واقعا تیم خوبی است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید اردوهای خوبی داشته باشیم. ولی ما هم به هر حال ایرانیم و فکر می‌کنم که این اتفاق می‌تواند برای ما رخ بدهد.

او در واکنش به این که بازی با عراق چقدر می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد تاکید کرد: در این شرایط که بازی تدارکاتی بین المللی نداریم می‌تواند خوب باشد. عراق تیم باکیفیتی است و در فوتبال پایه‌ها مدعی است. قطعا می‌تواند به ما کمک کند. نمی‌توانیم بهانه بیاوریم چون اتفاقی اگر قرار بود رخ بدهد تا الان باید می‌داد که نداد!

دیدگاه‌ها