کد خبر : 1825531 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:25 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: فرگوسن گفت نادان نباش، چیزی عوض نمی‌شود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم تاکید کرد لیگ کنفرانس برای این باشگاه مانند لیگ قهرمانان می‌ماند.

مورینیو: فرگوسن گفت نادان نباش، چیزی عوض نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ کنفرانس اروپا چهارشنبه شب در تیرانا، پایتخت آلبانی و بین دو تیم رم و فاینورد برگزار می‌شود و جالوروسی فرصت دارد بعد از سال‌ها به یک موفقیت برون مرزی دست یابد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این باشگاه در مصاحبه‌ای در مورد دیدار یک‌دهه قبل خود با سرالکس فرگوسن و البته اهمیت این فینال برای شهر و باشگاه رم صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "قبل از بازی منچستریونایتد برابر رئال مادرید در فصل 13-2012، سرالس فرگوسن من را به دفترش دعوت کرد که البته بعدا دفتر خودم شد. من از او پرسیدم اوضاع چگونه است رئیس؟ آیا شرایط در طول سال‌ها تغییر می‌کند؟ فرگی پاسخ داد نادان نباش، هیچ چیز تغییر نمی‌کند و اوضاع تا روز آخر هم همینطور است. به همین دلیل است که بارها گفته‌ام باورم نمی‌شود 59 ساله هستم. من نمی‌توانم باور کنم که 21 الی 22 سال سابقه مربیگری را در کارنامه دارم.

1700045

لیگ کنفرانس مانند لیگ قهرمانان برای ماست. ما در این سطح و رقابت بازی می‌کنیم. باشگاه مدت زیادی است که به چنین مرحله‌ای نرسیده بود. ما فقط باید روی فینال و حریف پیش رو تمرکز کرده و تاریخ باشگاه رم را در این لحظه فراموش کنیم. همه فینال‌ها 50-50 هستند، اما ما باید تلاش کنیم تا شرایط  را 51 به 49 به نفع خود رقم بزنیم. بدیهی است که کسب پیروزی برای شهر، باشگاه و همه ما فوق العاده است. 

اگر من چهار جام اروپایی را با چهار باشگاه مختلف به‌دست بیاورم، هرگز اولین جام برندگان جام سال 1996-1997 به‌عنوان دستیار بابی رابسون در بارسلونا را فراموش نمی‌کنم. زیرا هر بار که کنار او روی نیمکت می‌نشستم، احساس غرور می‌کردم."

دیدگاه‌ها