کد خبر : 1825547 | 01 خرداد 1401 ساعت 01:20 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

لایپزیش قهرمان جام حذفی آلمان شد (عکس)

لایپزیش با پیروزی مقابل فرایبورگ در ضربات پنالتی، فاتح رقابت‌های این فصل جام حذفی آلمان شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های لایپزیش و فرایبورگ در دیداری جذاب و پرحادثه در وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی ۱-۱ رسیدند اما در ضربات پنالتی این لایپزیش بود که عملکرد بهتری داشت و با برتری ۴-۲ به قهرمانی رسید.

رقابت های جام حذفی آلمان در فصل جاری شاهد رقم خوردن اتفاقات عجیبی بود. در نهایت در فصلی که تیم های بزرگ و مدعی مانند بایرن مونیخ و دورتموند در رسیدن به فینال ناکام بودند، دو تیم فرایبورگ و لایپزیش به دیدار نهایی راه یافتند.

فرایبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 19 به گل اول دست یافت. حرکت سالای از سمت چپ و پاس به بیرون این بازیکن با ضربه اگستاین همراه شد و این تیم توانست دروازه لایپزیش را باز کند.

1715349
1715350

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 57 بود که هالستنبرگ در موقعیتی تک به تک هولر را متوقف کرد تا با کارت قرمز مستقیم مواجه شده و لایپزیش را در ادامه بازی 10 نفره کند.

ولی در دقیقه 76 لایپزیش به گل تساوی دست یافت. ارسال لایمر درون محوطه با ضربه سر اوربان همراه شد و توپ در دیرک دورتر به کریستوفر انکونکو، بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا رسید تا او بدون مدافع یارگیر کار را تمام کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به اوقات اضافی کشیده شد.

1715353

در وقت‌های اضافی فرایبورگ نمایش بهتری داشت و دو بار تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما ضربات بازیکنان این تیم به تیرک دروازه پیتر گولاچی برخورد کرد. در دقایق پایانی کوین کامپل با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا لایپزیش ۹ نفره شود اما این اتفاق هم در نتیجه نهایی تغییری ایجاد نکرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در پنالتی‌ها بازیکنان لایپزیش بهتر عمل کردند و هر چهار ضربه‌شان را تبدیل به گل کردند اما دو ضربه فرایبورگ از دست رفت تا شاگردان دومنیکو تدسکو جشن قهرمانی برگزار کنند.

1715351
1715352
1715367

دیدگاه‌ها