کد خبر : 1825551 | 01 خرداد 1401 ساعت 02:13 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌قهرمانی یاران طیبی در جام حذفی پرتغال

بنفیکا در حضور ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را برابر نایب‌ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا واگذار کرد.

نایب‌قهرمانی یاران طیبی در جام حذفی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بنفیکا که پس از کسب چهار پیروزی در جام حذفی پرتغال به فینال این رقابت‌ها راه یافته بود، شنبه شب در حضور ستاره ایرانی خود در یک مسابقه نزدیک و پایاپای برابر اسپورتینگ لیسبون شکست خورد.

یاران طیبی که رقابت نزدیکی با اسپورتینگ لیسبون برای کسب قهرمانی در لیگ برتر پرتغال دارند، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در بازی فینال جام حذفی مقابل همین تیم قرار گرفتند که در نهایت مغلوب شدند و جام قهرمانی را از دست دادند.

تیم فوتسال بنفیکا در شرایطی که تا دقیقه ۱۴ بازی فینال جام حذفی پرتغال با دو گل از اسپورتینگ لیسبون عقب افتاده بود، اما توانست سه گل بزند و پیش بیفتد ولی برتری آنها تا پایان مسابقه پابرجا نماند و یاران طیبی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند و به نایب‌قهرمانی در این مسابقات بسنده کردند.

1715366

بنفیکا در شرایطی نتوانست به قهرمانی در جام حذفی فوتسال پرتغال برسد که هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و همچنین در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا به مقام سومی در این رقابت‌ها رسید.

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی بنفیکا که ۲۱ گل در لیگ برتر فوتسال پرتغال به ثمر رسانده و پیش از این در مرحله نیمه نهایی جام حذفی موفق به گلزنی شده بود، در دیدار فینال نتوانست مانع از شکست تیمش مقابل نایب‌ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیدگاه‌ها