کد خبر : 1825552 | 01 خرداد 1401 ساعت 02:31 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان امیدها با شکست سنگین؛

ناکامی پونفرادینا با عابدزاده در رسیدن به لالیگا

پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از گلر ایرانی خود با سه گل مقابل لگانس شکست خورد.

ناکامی پونفرادینا با عابدزاده در رسیدن به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهل و یکم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم پونفرادینا که امیر عابدزاده را برای هشتمین بازی متوالی درون دروازه داشت، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز یکشنبه (به وقت ایران) در استادیوم اِل تورالین به مصاف لگانس رده چهاردهمی رفت.

یاران عابدزاده که بعد از چهار پیروزی پیاپی در دیدار اخیرشان مقابل وایادولید شکست خورده و از کورس رقابت در بالای جدول فاصله گرفته بودند، امشب هم در دیدار برابر لگانس با یک نتیجه عجیب مغلوب شدند و امیدهای لالیگایی شدن را از دست دادند.

تیم فوتبال پونفرادینا با وجود اینکه در بازی ماقبل پایانی فصل لالیگا ۲ اسپانیا میزبان لگانس بود، شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد تا ۶۳ امتیازی و در رده هشتم جدول این رقابت‌ها بماند و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با لاس‌پالماس رده ششمی، شانس رسیدن به مرحله پلی‌آف لالیگا را از دست بدهد.

1715369

یاران عابدزاده در صورت پیروزی مقابل لگانس ۶۶ امتیازی می‌شدند و در فاصله یک بازی مانده تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا ۲ اسپانیا، به یک امتیازی تیم‌های خیرونا و لاس‌پالماس، تیم‌های پنجم و ششم جدول می‌رسیدند ولی شکست سه بر صفر کاری کرد تا امیدهای آنها از بین برود.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در هشت هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا موفق نشده بود دروازه‌اش را بسته نگه دارد، در دیدار مقابل لگانس هم نتوانست کلین‌شیت کند و سه گل دریافت کرد.

دیدگاه‌ها