کد خبر : 1825556 | 01 خرداد 1401 ساعت 09:16 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: باید بازیکنان باتجربه را به یووه اضافه کنیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تصمیم این باشگاه برای جذب بازیکنان باتجربه را تایید کرد.

آلگری: باید بازیکنان باتجربه را به یووه اضافه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این دیدار برای یووه تشریفاتی به حساب می‌آمد اما به دلیل رقابت دیرینه بین این دو باشگاه و افزایش خصومت پس از انتقال دوشان ولاهوویچ از فلورانس به تورین در پنجره نقل و انتقالات زمستانی حساسیت خاص خودش را داشت که در نهایت باعث شد بیانکونری با شکست فصل را به پایان برساند. 
آلگری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« نیمه اول خوب بود. ما اشتباهات بسیاری در یک سوم پایانی داشتیم و باید در بعضی از موقعیت‌ها عملکرد بهتری ارائه می‌کردیم اما بازیکنانی در زمین بودند که عملا هرگز تمرین نکرده بودند. حالا باید از این فصل عبور کرده و برای سال آینده آماده شویم.»

 

1708481


در روزهای گذشته بسیاری از رسانه‌ها  درباره احتمال پیوستن آنخل دی‌ماریا به یوونتوس صحبت کرده و مدعی شده بودند که او به زودی قراردادش را با این باشگاه به امضا خواهد رساند. 
این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« روزنامه‌ها هر روز نام‌هایی را مطرح می‌کنند. ما فردا باید استراخت کنیم و از دوشنبه می‌توانیم به این که چطور باید بازیکنان تیم را انتخاب کنیم فکر کنیم. ما پایه‌های خوبی داریم که می‌توانیم تیم را روی آنها بنا کنیم.»
با این حال او در ادامه تایید کرد که از مدیران یووه خواسته تا بازیکنانی باتجربه را به ترکیب این تیم اضافه کند:« ما همین حالا پنج بازیکن جوان با استعداد شامل ولاهوویچ، لوکاتلی، دی‌لیخت، کیه‌زا و میرتی داریم. طبیعی است که حالا به دنبال ترکیبی از جوانی و تجربه باشیم چون کسب پیروزی صرفا با بازیکنان جوان غیرممکن است. بازیکنان کهنه‌کار باید به این بازیکنان جوان کمک کنند تا رشد کنند و پخته شوند. ما نیاز به تعادل داریم.»

دیدگاه‌ها