کد خبر : 1825569 | 01 خرداد 1401 ساعت 10:04 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تماشاگر در بازی‌های لیگ یک بلامانع است

تیم‌های دسته اولی می‌توانند بازی‌های خود را در هفته‌های پایانی لیگ یک با حضور تماشاگر برگزار کنند.

حضور تماشاگر در بازی‌های لیگ یک بلامانع است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه ماه‌ها است که وزارت کشور حضور 30 درصدی تماشاگر در استادیوم‌ها را به استانداری ها ابلاغ کرده است اما برخی از بازی های لیگ برتر و دسته اول با نظر شورای تامین بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های دسته اول می گوید دیدارهای هفته های پایانی لیگ یک می تواند با رعایت دو شرط با حضور تماشاگر دنبال شود.

او در توضیح بیشتر اضافه کرد: تماشاگران فقط حق حضور در 30 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها را با رعایت دو شرط اصلی دارند اینکه سامانه بلیت‌فروشی وجود داشته باشد و همچنین دو دز واکسن‌ را زده باشند و حضور تماشاگران از طریق این دو سامانه کنترل شود.

گفتنی است امروز رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفته سی و یکم خود را دنبال خواهد کرد. تیم های مس کرمان و ملوان با 62 امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند و مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می آیند. در انتهای جدول هم سقوط تیم های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر به دسته دوم قطعی شده است و یک تیم دیگر باید به دسته دوم سقوط کند که فعلا رایکای بابل به طور جدی این خطر را احساس می‌کند.

دیدگاه‌ها