کد خبر : 1825574 | 01 خرداد 1401 ساعت 10:24 | 94.3K بازدید | 9 دیدگاه

طعنه غیرمستقیم بنزما به امباپه: تو خیانتکاری! (عکس)

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از تصمیم کیلیان امباپه برای ادامه حضور در پاری سن ژرمن به هیچ وجه خوشحال نیست.

طعنه غیرمستقیم بنزما به امباپه: تو خیانتکاری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امباپه روز گذشته به مدت‌ها کشمکش و خبرهای مربوط به انتقالش به رئال مادرید یا ادامه حضورش در پی اس جی خاتمه داد و اعلام کرد که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرده است. 
این اتفاق در حالی رخ داد که تا هفته گذشته بسیاری از منابع خبری با اطمینان خاطر از انتقال این بازیکن به رئال مادرید خبر داده و این انتقال را عملا انجام شده می‌دانستند. 
مدیران و البته بعضی از بازیکنان رئال مادرید مانند کریم بنزما نیز از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو در فصل آینده مطمئن بودند و به نظر می‌رسید که روی پاسخ مثبت امباپه به خودشان حساب خاصی باز کرده بودند. 

بنزما که پس از بازگشت به اردوی تیم ملی فرانسه رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای را با امباپه شکل داده و در طول این مدت بارها در مصاحبه‌هایش به هم‌بازی شدن با این بازیکن اشاره کرده بود حالا به شدت ناراحت است. 
این بازیکن دقایقی پس از انتشار خبر تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی عکسی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که تصویری از دست باندپیچی شده خودش بود که به لوگوی رئال مادرید اشاره می‌کرد. 

 

1715391


با این حال این پایان ماجرا نبود و این ستاره فرانسوی در ساعات پایانی شب گذشته تصویری از توپاک، خواننده مشهور آمریکایی، را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در کنار یکی از دوستانش بود که بعدها بسیاری مدعی شدند که به این خواننده خیانت کرده است. 
به نظر می‌رسد که این پیامی آشکار برای کیلیان امباپه و تصمیمی بود که این بازیکن برای ادامه دوران حرفه‌ای فوتبالش گرفته است.

دیدگاه‌ها