کد خبر : 1825587 | 01 خرداد 1401 ساعت 11:20 | 61.5K بازدید | 11 دیدگاه

رونمایی از جوایز اهدایی لیگ بیست و یکم:

جام استقلال طلایی است اما نه آن طلایی!

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد جام قهرمانی استقلال مانند جامی است که به پرسپولیس اهدا شده است.

جام  استقلال طلایی است اما نه آن طلایی!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر فوتبال روز شنبه هفته آینده با برگزاری بازی های هفته سی‌ام به پایان می‌رسد و قرار است در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی به تیم استقلال اهدا شود.
از این رو مسئولان سازمان لیگ فوتبال برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال را انجام داده‌اند. روابط عمومی سازمان لیگ جام قهرمانی مسابقات و همچنین مدال‌های اعضای تیم قهرمان را سفارش داده‌اند و قرار است طی روزهای آینده به دست آن‌ها برسد.
نکته قابل توجه درباره جام قهرمانی مسابقات این است که جام مذکور مانند سال‌های گذشته است. سازمان لیگ از چند سال قبل یکسان سازی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر را در دستور کار قرار داده و جامی که روز شنبه و بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان به استقلال اهدا می‌شود همان جامی است که سال های قبل پرسپولیس دریافت کرده است.
گفتنی است؛ مدال های تیم قهرمان نیز مانند سال های گذشته طراحی شده تا یکسان سازی به صورت کامل انجام پذیرد.
در ادامه تصاویری از جام قهرمانی و مدال‌هایی که به پرسپولیس در سال‌های گذشته اهدا شد، به علاوه جام و مدال هایی که شنبه به استقلال داده خواهد شد، می‌بینید.

1715410


بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، جامی که به استقلال تعلق می‌گیرد طلایی نیست. این جام مثل سال های گذشته است و سازمان لیگ برنامه ای برای اهدای جام طلایی به آبی پوشان در صورت قهرمانی بدون شکست ندارد.

1715411

دیدگاه‌ها