کد خبر : 1825591 | 01 خرداد 1401 ساعت 11:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لایپزیش: شبی به یاد ماندنی را رقم زدیم

دومنیکو تدسکو، سرمربی لایپزیش، از قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی آلمان بسیار ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی لایپزیش: شبی به یاد ماندنی را رقم زدیم

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی آلمان برابر فرایبورگ قرار گرفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه این بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز و قهرمان این رقابت‌ها باشد و این لایپزیش بود که موفق شد با نتیجه 2-4 در این ضربات به پیروزی برسد. 
این قهرمانی اولین جام در تاریخ باشگاه لایپزیش به حساب می‌آمد و به همین دلیل از اهمیت بسیار خاص و ویژه‌ای برای آنها برخوردار بود. 
تدسکو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«ما چند روز زمان نیاز داریم تا تمامی اتفاقاتی را که افتاد، درک کنیم. این بازی برای ما پر از احساسات بود. ما 60 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم. هنوز هم نمی‌توانم احساساتم را در قالب کلمات بیان کنم. احساس آسودگی خاطر و خوشحالی بسیار زیادی دارم.»

 

1715420


سرمربی لایپزیش با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« من تنها می‌توانم از عملکرد این بازیکنان تمجید کنم. تغییر سبک یک موضوع است و اجرایی کردن این سبک با یک یار کمتر و انجام کارهای دفاعی با این اشتیاق و تعصب بحث دیگری است. من بسیار به این بازیکنان افتخار می‌کنم.»
او همچنین به سهم جسی مارش در این قهرمانی اشاره کرد و اظهار داشت:« جسی مارش هم در این موفقیت نقش مهمی داشت چون در صعود از مراحل ابتدایی به این تیم کمک کرد. او تیمی منجسم را به ما سپرد. این همان تیم است و ما فقط تغییرات کوچکی روی آن اعمال کردیم. ما همه برای این باشگاه تلاش کردیم و افتخاری مهم و شبی به یاد ماندنی را شکل دادیم.»
امیل فورسبرگ، ستاره لایپزیش، نیز پس از پایان بازی گفت:« نمی‌توانم حرف بزنم. قهرمانی به این شکل آسان نیست. ما یک یار کمتر داشتیم و به بازی برگشتیم. این نشانگر اشتیاق و روحیه ما است. هفت سال گذشته و من بالاخره یک جام به دست آوردم. امشب قرار است یک جشن واقعی برگزار کنیم.»

دیدگاه‌ها