کد خبر : 1825612 | 01 خرداد 1401 ساعت 14:40 | 63.1K بازدید | 12 دیدگاه

گزارش:

کنایه‌های غیرمستقیم؛ رئالی‌ها از خجالت امباپه در آمدند

تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی بازخوردی منفی در رختکن رئال مادرید داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد و به رئال نه گفت. او تابستان سال پیش رسما تقاضای جدایی و انتقال به رئال را داده بود و تمامی پیشنهادات تمدید باشگاه را نیز رد کرد چرا که قصد داشت به رویای کودکی هایش یعنی رئال برسد اما دقیقا در حالی که همه چیز مهیای انتقال او بود، نظرش را تغییر داد و قراردادش را سه ساله تمدید کرد. اتفاقی که شوک بزرگی برای رئال مادرید بود و در میان بازیکنان این تیم بازخوردی کاملا منفی داشت.

1715261

 

1715391

 

در واقع رختکن رئال بیش از آنکه تصور می شد روی این انتقال امیدوار بود و اخبار را تعقیب می کرد. قبل از رسمی شدن انتقال استوری کریم بنزما خبرساز شد. او دو تصویر منتشر کرد که آشکارا کنایه ای به کیلیان امباپه بود.

 تصویری از دست باندپیچی شده خودش بود که به لوگوی رئال مادرید اشاره می‌کرد و تصویری از توپاک، خواننده مشهور آمریکایی، در کنار یکی از دوستانش که بعدها بسیاری مدعی شدند که به این خواننده خیانت کرده است.  

1715475

 

پس از کریم نوبت به فده والورده رسید:« رئالی ها، ممنون برای حمایت های تان در طول فصل. کسب جام با این پیراهن توصیف ناپذیر است....دوستت دارم رئال.»

سپس رودریگو گوئس در صفحه توئیتر خود عکس زیر را منتشر کرد:

1715473

 

لوکاس واسکز نیز با انتشار عکس زیر نوشت:« خداحافظی با یک لالیگای بی همتا... چه خوش شانسی بزرگیه، بازیکن رئال بودن.»

1715474

دیدگاه‌ها