کد خبر : 1825624 | 01 خرداد 1401 ساعت 15:35 | 46.5K بازدید | 17 دیدگاه

آنخل دی ماریا:

برای امباپه خوشحالیم، هواداران رئال او را می‌بخشند

آندر هررا و آنخل دی ماریا در مصاحبه با ال چیرینگیتو به تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی واکنش نشان دادند.

برای امباپه خوشحالیم، هواداران رئال او را می‌بخشند

به گزارش "ورزش سه"، تا هفته پیش کمتر کسی تصور می کرد که کیلیان امباپه قراردادش با پی اس جی را تمدید کند و رسانه ها خبر از انتقال او به رئال می دادند ولی در نهایت او تصمیم گرفت پیشنهاد بهتر پی اس جی را قبول کند و قولش به رئال را پس گرفت. حتی هم تیمی ها و کادر فنی پی اس جی نیز اطلاع نداشتند که او بالاخره چه تصمیمی خواهد گرفت.

1715464


آندر هررا، هافبک اسپانیایی پی اس جی در واکنش به ماندنی شدن امباپه گفت:« ظهر و پس از ناهار، اخبار رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن کیلیان منتشر شدند و دوستانم نیز پیام می دادند که از تصمیم امباپه اطلاع داری یا خیر. واقعیت این است که ما هیچکدام از تصمیم او مطلع نبودیم و نمی دانم شاید اشرف یا دوستان نزدیکتر او از این قضیه اطلاعی داشتند یا خیر. قبل از شروع بازی با متز، کیلیان در رختکن حاضر نشد و به یکباره دیدیم که با رئیس باشگاه در وسط زمین است و خبر تمدید او اعلام شد. من برای او خوشحالم و صادقانه بگویم که اگر امباپه تمدید نمی کرد، بیشتر سورپرایز می شدم. او حالا این شانس را دارد تا بزرگترین بازیکن تاریخ پی اس جی شود و رهبر یک پروژه ورزشی جذاب. پی اس جی برای خیلی از ستاره ها جذاب است چون اهداف جاه‌طلبانه‌ای را دنبال می کند.»

1715463

 

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی که دیشب آخرین بازی خود برای پی اس جی را انجام داد نیز در مورد امباپه گفت:« برایش خوشحالم. معتقدم تصمیم درستی بود و البته من هم از آن اطلاعی نداشتم. کیلیان هنوز بسیار جوان است و این فرصت را دارد تا بعدها به رئال برود. او فقط سه سال تمدید کرده و قراردادش که تمام شود، 26 ساله خواهد بود و هنوز سال های زیادی در پیش خواهد داشت. رابطه او با هواداران رئال خراب شده؟ من 4 سال برای رئال بازی کردم و به خوبی هوادارانش را می شناسم. شاید الان از او متنفر باشند ولی با گذشت زمان و اگر کیلیان روزی به رئال برود، فرصت خواهد داشت تا رابطه‌اش را بهبود ببخشد.»

دیدگاه‌ها