کد خبر : 1825627 | 01 خرداد 1401 ساعت 16:48 | 48.7K بازدید | 11 دیدگاه

رئیس منتظر کیلیان ماند

فشارها نتیجه نداد؛ مخالفت پرز با بیانیه علیه امباپه

در باشگاه رئال مادرید تلاش هایی وجود داشت که روز جمعه با انتشار بیانیه ای از جذب کیلیان امباپه انصراف دهند ولی در نهایت فلورنتینو پرز مخالفت کرد.

فشارها نتیجه نداد؛ مخالفت پرز با بیانیه علیه امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در طول هفته گذشته رئال مادرید تا عقد قرارداد با کیلیان امباپه هم پیش رفت و تنها امضای نهایی نیاز بود که در نهایت با پاسخ منفی ستاره فرانسوی روبرو شد. کیلیان امباپه از چهارشنبه گذشته دیگر پاسخ تماس های رئال را نداد تا تردیدها در میان مدیران باشگاه مادریدی شروع شود. مدیران رئال درک نمی کردند که چگونه امباپه به شکل ناگهانی حرف های خود را پس گرفت و در نهایت راضی شد با پی اس جی تمدید کند. 

1715462

 

از صبح جمعه دیگر برای‌شان محرز شده بود که او قصد امضای قرارداد ندارد و در پاریس ماندنی خواهد شد. طبق ادعای مارکا، اطرافیان فلورنتینو پرز، رئیس رئال، از روز جمعه پیشنهاد پس گرفتن رسمی قرارداد را مطرح کردند. فشارها روی رئیس برای انتشار بیانیه ای رسمی علیه امباپه شروع شد ولی در نهایت پرز حاضر به قبول آن نشد و تصمیم گرفت علی رغم امیدهای اندکی که وجود داشت، منتظر امباپه بماند. سرانجام اما شنبه صبح ستاره فرانسوی در پیامی واتساپی، به پرز اطلاع داد که قصد تمدید دارد و ضمن تشکر از او اعلام کرد که در پاریس ماندنی است.

1715459

 

به خصوص بعد از مصاحبه مادر امباپه در عصر جمعه مبنی بر اینکه با هر دو باشگاه رئال و پی اس جی توافق کرده اند و پیشنهادات تقریبا برابر هستند، مشخص بود که او قصد تمدید دارد و شاید پرز حالا پشیمان باشد که چرا پیشدستی نکرد و پیشنهاد را پس نگرفت.

دیدگاه‌ها