کد خبر : 1825634 | 01 خرداد 1401 ساعت 17:07 | 17.2K بازدید | 8 دیدگاه

اتفاقات تبریز نباید تکرار شود؛

پیروانی: بدانیم دوربین خدا همه را می‌بیند

غلامحسین پیروانی می‌گوید همه تیم‌ها شرافت دارند و هرگز برنامه‌ریزی‌شده، به هم امتیاز نخواهند داد.

پیروانی: بدانیم دوربین خدا همه را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از رقابت‌های حساس  هفته بیست و نهم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند که نتیجه این دیدار برای فجرسپاسی بسیار حائز اهمیت است. غلامحسین پیروانی که در دو تیم فجر و صنعت نفت آبادان سرمربیگری کرده در این‌باره گفت: صنعت نفت یک تیم مردمی و محبوب است آقای منصوریان هم پسر خوبی است و ایمان داشته باشید که محکم بازی می‌کند؛ مطمئنم اجازه نمی‌دهند حق هیچ‌کس ضایع شود. نه آقای منصوریان اجازه می‌دهد و نه آقای مهاجری، انشالله یک بازی جوانمردانه برگزار خواهد شد. دوربین خداوند همه را نگاه می‌کند. او ادامه داد: اینکه فلان تیم به تیم دیگری امتیاز داد وجود خارجی ندارد و شایعه است. چندین سال است منصوریان را می‌شناسم خیلی پسر خوبی است. رضا مهاجری هم چنین پیشنهادی نمی‌دهد.
بخش بعدی صحبت‌های پیروانی با اشاره به نتایج فجر بر زبان آمد و در این مورد گفت: انشالله بازی خوبی انجام شود و حق هیچ تیمی ضایع نشود. هر کس باید کار خودش را انجام دهد و حواسش به تیم دیگری نباشد. باید فجر در شیراز مقابل نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو امتیاز می‌گرفت و به ذوب‌آهن نمی‌باخت. من خودم زمانی که صنعت نفت آبادان بودم تیم در انتهای جدول قرار داشت ولی امتیاز گرفتیم و بالا آمدیم.
پیروانی در ادامه در مورد اینکه فجر هنوز امیدی برای بقا دارد یا خیر با ادبیات خاص خود بیان کرد: بله صددرصد. «در نومیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است». هربازی شرایط خاص خودش را دارد. فجر  هم نباید ناامید باشد و انشاالله در دو بازی‌ای که دارد پیروز می‌شود.
پیشکسوت فوتبال شیراز در مورد دیدار فجر و تراکتور و بدون تماشاگر بودن این دیدار نظرش را این‌گونه بیان کرد: باید تماشاگران در تمام شهرها پشت تیم‌شان حضور داشته باشند. هفته گذشته اتفاقاتی در تبریز افتاد که به ضرر خودشان است چون در این بازی نمی‌توانند بیایند و از تیمشان حمایت کنند. نمی‌دانم بگویم تقصیر چه کسی است؟ انشالله دیگر از این برنامه‌ها نبینیم زیرا کار قشنگی نبود.
پیروانی یادآور شد: انشاالله که در تمام تیم‌ها وجدان کاری در دستور کار قرار بگیرد و در رفتار و گفتار و کردار صداقت وجود داشته باشد. حواسمان باشد دوربین خدا همه را می‌بیند. پست مدیریت و سرمربیگری ماندگار نیست. مربیان بسیار خوبی مثل محمود یاوری، ناصر خان حجازی، منصور پورحیدری، طالب طالبی، همایون بهزادی، صفر ایرانپاک و... را باید الگو قرار بدهیم و بدانیم که ما هم عمر نوح نمی‌کنیم و باید حواسمان جمع باشد.

دیدگاه‌ها