کد خبر : 1825646 | 01 خرداد 1401 ساعت 19:09 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ روی دو ستاره کلیدی ریسک نکرد (عکس)

محمد صلاح و ویرجیل فن دایک دوستاره کلیدی لیورپول در ترکیب اصلی این تیم مقابل ولورهمپتون حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس بالاخره به ایستگاه پایانی خود رسیده است؛ جایی که بالاخره قهرمان آن مشخص خواهد شد و یکی از دو تیم منچستر سیتی یا لیورپول جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

منچسترسیتی از وضعیت بهتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است چرا که آنها با پیروزی در بازی خانگی خود برابر استون ویلا قطعاً فاتح لیگ برتر خواهند شد. در سمت مقابل لیورپول باید منتظر امتیاز از دست دادن تیم پپ گواردیولا باقی بماند تا آنها در صورت پیروزی به قهرمانی برسند.

محمد صلاح و ویرژیل فن دایک دوستاره کلیدی باشگاه لیورپول محسوب می‌شوند که طی هفته‌های اخیر دچار مصدومیت شدند و حتی نگرانی‌هایی در مورد عدم حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید مطرح شد اما این دو بازیکن در روزهای گذشته در تمرینات گروهی قرمزها حاضر شدند تا خیال هواداران لیورپول راحت شود.

با این وجود یورگن کلوپ برای بازی امروز برابر ولورهمپتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس روی صلاح و فن دایک ریسک نکرده و آنها از روی نیمکت کار را آغاز می‌کنند. در حقیقت به نظر می‌رسد که نگاه سرمربی آلمانی بیشتر به بازی حساس هفته آینده مقابل رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ است.
 

1715522

دیدگاه‌ها