کد خبر : 1825649 | 01 خرداد 1401 ساعت 19:12 | 75.7K بازدید | 10 دیدگاه

خیانت به لیورپول؟ تصمیم عجیب جرارد!

استون ویلا امروز و در هفته پایانی لیگ برتر، بدون دروازه‌بان اول خود به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

خیانت به لیورپول؟ تصمیم عجیب جرارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پپ گواردیولا در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارد و پیروزی خانگی امروز این تیم مقابل استون ویلا، بدون توجه به نتیجه مسابقه لیورپول برابر وولوز، جام قهرمانی لیگ برتر را در ویترین افتخارات این باشگاه حفظ خواهد کرد. هواداران لیورپول امیدوارند تیم استیون جرارد در دیدار مقابل سیتی موفق به کسب حداقل یک امتیاز شود تا اینگونه مرسی سایدی‌ها بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

1715524

اما امروز استیون جرارد به امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان اول خود برای بازی مقابل سیتی در استادیوم اتحاد استراحت داده است و رابین اولسن به جای او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. جالب اینجاست این اولین بازی اولسن در لباس استون ویلا محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این تصمیم بابت برگزاری بازی این هفته تیم ملی آرژانتین مقابل ایتالیا اتخاذ شده و قرار است این دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری و در قالب جام بین قاره‌ای در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم بروند.

آتزوری یک سال قبل موفق به فتح جام ملت‌های اروپا شد و آلبی سلسته نیز در خاک برزیل و بعد از سه‌دهه انتظار به این موفقیت بزرگ دست یافت تا حالا آنها در جام بین قاره‌ای برابر یکدیگر صف آرایی کنند. این تصمیم طبیعتا چندان موردپسند هواداران لیورپول قرار نگرفته و در صورت اشتباه راب اولسن و محسوس بودن غیبت امیلیانو مارتینز در ترکیب ویلا، آنها هرگز اسطوره محبوب خود را نخواهند بخشید.

دیدگاه‌ها