کد خبر : 1825655 | 01 خرداد 1401 ساعت 20:12 | 56.7K بازدید | 25 دیدگاه

امباپه از چشم هواداران رئال مادرید افتاد (عکس)

هواداران رئال مادرید دیگر هیچ علاقه‌ای به تلاش دوباره این باشگاه برای جذب کیلیان امباپه ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، داستان خسته‌کننده کیلیان امباپه شب گذشته بالأخره به پایان رسید. از ماه‌ها قبل شایعات زیادی درباره آینده ستاره فرانسوی مطرح شده بود و حتی در مقطعی گفته شد که این بازیکن با رئال مادرید پیش قراردادی نیز به امضا رسانده اما نهایتاً یک شوک بزرگ به لوس بلانکوس و هوادارانش وارد کرد.

از ابتدای روز گذشته رسانه‌ها و خبرنگاران معتبر یکی پس از دیگری تایید کردند که کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با پاری‌سن ژرمن به توافق دست یافته است. نهایتاً پیش از دیدار شب گذشته پی‌اس‌جی و متز این اتفاق رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و ستاره فرانسوی قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد.

هواداران رئال مادرید هنوز هم از شوک تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن ژرمن خارج نشده‌اند چرا که آنها فکر می‌کردند این بازیکن بعد از چند سال انتظار بالاخره در تابستان امسال راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد اما امباپه در چرخشی عجیب تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کند.

در همین راستا مارکا یک نظر سنجی انجام داده و از هواداران رئال مادرید سوال کرده که آیا این باشگاه باید در آینده دوباره برای جذب امباپه تلاش کند یا خیر؛ نکته جالب اینکه پاسخ 96 درصد هواداران رئال منفی بوده و فقط 4 درصد آنها از تلاش دوباره باشگاه برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن استقبال کرده‌اند؛ موضوعی که نشان می‌دهد کیلیان امباپه به شکل کامل از چشم هواداران رئال مادرید افتاده است.

1715543

دیدگاه‌ها