کد خبر : 1825663 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری همدان 1 – خوشه طلایی ساوه 1

لیگ یک / فرار شهرداری از شکست خانگی

شهرداری همدان و خوشه طلایی در مسابقه‌ای که بیشتر پای اعاده حیثیت در میان بود به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

لیگ یک / فرار شهرداری از شکست خانگی

به گزارش "ورزش سه"، مصاف این دو تیم در حالی برگزار شد که نه داعیه صعود داشتند و نه خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کردند. به همین‌خاطر در فضایی آرام و خونسردانه به مصاف هم رفتند. عطش برد در تیم خوشه طلایی مشهود بود. تیمی که در فصول گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما این فصل به‌خاطر مشکلات مالی کمی از کورس عقب افتاده بود. اما در هفته‌های پایانی شاهد ارائه بازی‌های خوبی از سوی این تیم و کسب نتایح خوب بودیم. پیمان پورصادقی با ضربه‌اش در دقیقه 31 خوشه طلایی را یک بر صفر پیش انداخت و بازی با یک گل به سود این تیم در نیمه اول پایان یافت.

شهرداری همدان که دوست نداشت در این بازی خانگی بازنده باشد در نیمه دوم برای جبران گل خورده پرتلاش نشان داد و در نهایت در دقیقه 72 بازی به خواسته‌اش رسید و بازی را به تساوی کشاند. تلاش‌های دو تیم بعد از اینکه نتیجه بازی برابر شد ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل تیم شهرداری همدان توسط سجاد برخورداری به ثمر رسید.

خوشه طلایی با این تساوی 43 امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت. شهرداری همدان هم با 39 امتیاز تیم دهم جدول به حساب می‌آید. در سه هفته باقی مانده هم این دو تیم باید برای اعاده حیثیت بازی کنند.

دیدگاه‌ها