کد خبر : 1825664 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 13.6K بازدید | 8 دیدگاه

استقلال خوزستان ۱- مس کرمان ۲؛

لیگ یک/ ادامه صدرنشینی با چنگ و دندان

شاگردان فرزاد حسین‌خانی موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان شدند.

لیگ یک/ ادامه صدرنشینی با چنگ و دندان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان که رتبه‌های هشتم و اول جدول را دراختیار داشتند، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه تختی اهواز مقابل هم قرار گرفتند.

در شرایطی که شروع بازی با تنش و پرتاب سنگ به سمت سرمربی مس کرمان همراه شده و بازی را برای لحظات کوتاهی متوقف کرده بود، پس از به جریان افتادن بازی و در دقیقه ۵ نارنجی‌پوشان موفق شدند روی پاس احمد نصیری و گلزنی عارف زینلی پیش بیفتند.

1715608

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که پیمان نامور، بازیکن استقلال خوزستان با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد و لحظاتی پس از آن، مس کرمان با انجام سه تعویض هجومی توانست دوباره نبض بازی را در دست بگیرد و یک گل دیگر بزند.

مس کرمان در دقیقه ۷۶ روی پاس حسین دوست‌دار و ضربه سامان تورانیان به گل دوم دست پیدا کرد، اما استقلال خوزستان در لحظات پایانی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا بازی در دقایق تلف شده با حساسیت بیشتری دنبال شود.

در نهایت مس کرمان توانست در این بازی نزدیک و سخت به پیروزی ۲ بر یک برسد تا ۶۲ امتیازی شود و با توجه به شکست ملوان انزلی در دیدار همزمان، با سه امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ دسته اول قرار بگیرد و استقلال خوزستان نیز با ۳۹ امتیاز به رده نُهم سقوط کرد.

1715609

دیدگاه‌ها