کد خبر : 1825676 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

رایکا 1-مس شهر بابک 0

لیگ یک / رایکا همچنان امیدوار به بقا در لیگ

رایکا بابل توانست با پیروزی مقابل مس شهر بابک همچنان به بقا در لیگ یک امیدوار باشد.

لیگ یک / رایکا همچنان امیدوار به بقا در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک، عصر امروز  از ساعت 19 با انجام 9 دیدار همزمان در شهر های مختلف ایران برگزار شد که در پایان نتایج جالب توجهی به دست آمد.

در شهر بابل شاگردان پیروز قربانی در شرایطی به مصاف مس شهر بابک رفتند که باتوجه به جایگاهشان در جدول و اختلاف کمی که با رقبایشان دارند محکوم به برد بودند که در نهایت با حداقل گل موفق به پیروزی در این دیدار خانگی شدند.

در این دیدار که با حضور هواداران خونگرم بابلی در ورزشگاه هفت تیر برگزار شد، محمد آژیر مدافع 25 ساله رایکا توانست در دقیقه 43 دروازه مس شهر بابک را به زیبایی باز کند تا این دیدار با همین تک گل به پایان برسد و رایکایی ها همچنان به عدم سقوط به لیگ دو همچنان امیدوار باشند.

این در حالی است که رایکایی ها علاوه بر این برد ارزشمند از یک طرف چشم به نتایج تیم های ویستا توربین و سایپا داشتند که هر دو تیم توانستند در دقایق پایانی از شکست بگریزند تا  رایکا اختلاف خود را با این دو رقیب به یک امتیاز کاهش دهد اما همچنان در جایگاه 16 قرار بگیرد.


در حال حاضر رایکا با ۳۵ امتیاز در جایگاه شانزدهم  و تیم‌های ویستا  توربین و سایپا هر دو  با ۳۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه پانزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند.

گفتنی است هفته آینده شاگردان پیروز قربانی باید در شهر ساوه به مصاف خوشه طلایی ساوه بروند که هر نتیجه ای جز برد در آن دیدار می تواند امیدهای این تیم محبوب شهر بابل را برای بقا کمرنگ کند.

دیدگاه‌ها