کد خبر : 1825678 | 01 خرداد 1401 ساعت 22:08 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال ملاثانی؛ هم نمی‌بازد و هم می‌برد

در هفته سی و یکم لیگ یک نتیجه عجیبی در انزلی رقم خورد و استقلال ملاثاتی که تا یکی دو هفته پیش برای بقاء در جدول بازی‌ها می جنگید مدعی صعود را دو بر یک شکست داد.

استقلال ملاثانی؛ هم نمی‌بازد و هم می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم اشکش که به دلیل مشکلات مالی در بازی‌های خارج از خانه پزشک ندارد و بازیکنان مصدومش توسط پزشک تیم حریف مداوا می‌شوند در بازی‌های دور برگشت یک بار هم شکست نخورده است. ملاثانی که شهری در نزدیکی اهواز است و بستی‌هایش معروف است حالا می‌تواند به این تیم افتخار کند؛ به این‌خاطر که با همه وجود در برابر حریف ظاهر می شود و برای کسب نتیجه از جان مایه می‌گذارد و امروز در هفته سی و یکم لیگ یک دست به کار بزرگی زد و ملوان؛ تیم مدعی صعود را دو بر یک شکست داد.

استقلال ملاثانی حالا تیم 39 امتیازی جدول و تیم یازدهم است. این تیم که در بازی قبل 6 گل به ماشین سازی زده بود با روندی که در پیش گرفته می‌تواند در سه هفته باقی مانده به این روند ادامه دهد؛ با این روند حتی می‌تواند در پایان بازی‌ها به نیمه بالای جدول بیاید؛ تیمی که اگر از نظر مالی حمایت شود می‌تواند در فصول بعدی حتی برای صعود به لیگ برتر بجنگد. به این‌خاطر که در بازی با ملوان نشان داد بی هراس از نام حریف برای موفقیت تلاش می‌کند.

1715631

استقلال ملاثانی با پیروزی برابر ملوان در انزلی، شاگردان مازیار زارع را از کورس قهرمانی سه امتیاز عقب انداخت و این یک اتفاق خوب برای تیم مس بود که در صدر جدول سه امتیاز از ملوان پیشی گرفت. برد امروز استقلال ملاثانی برابر ملوان شاید از نگاه خیلی‌ها عجیب باشد اما باید اذعان کنیم تیمی در مصاف با صدرنشین برنده شد که در بازی‌های دور برگشت شکست نخورده است. 17 بازی بدون‌شک. پیش از بازی مشخص بود که ملوان برای شکست این تیم کار سختی پیش رو دارد و از قضا حتی به نتیجه مساوی هم دست پیدا نکرد و هر سه امتیاز بازی را به تیم حریف داد.

ماجراجویی‌های اشکش، مربی پر جنب و جوش لیگ یک و شاید هم فوق العاده اکتیوِ لیگ یک، در هفته‌های باقی مانده هم ادامه خواهد داشت. باید در انتظار نتایج بهتری از تیم استقلال ملاثانی در سه هفته پایانی باشیم.

1715632

دیدگاه‌ها