کد خبر : 1825680 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:51 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناامیدکننده یونایتد و پیروزی چلسی برای سومی

منچستریونایتد در آخرین هفته این فصل لیگ برتر با یک گل مغلوب کریستال پالاس شد اما چلسی موفق شد با نتیجه 2-1 واتفورد را شکست بدهد.

پایان ناامیدکننده یونایتد و پیروزی چلسی برای سومی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رالف رانگنیک که شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان نداشتند، امشب برابر کریستال پالاس هم نمایش چندان خوبی ارائه ندادند و در نهایت با تک گل ویلفرد زاها مغلوب شدند.

1715624

این شکست می‌توانست باعث سقوط یونایتد به رتبه هفتم جدول شود تا فصل ضعیف آنها پایانی تلخ داشته باشد اما به لطف شکست 3-1 وستهام مقابل برایتون، منچستریونایتد در رتبه ششم ماند تا به همراه آرسنال فصل آینده در لیگ اروپا حضور داشته باشند.

اما چلسی که از پیش قرار گرفتنش در رتبه سوم جدول تا اندازه زیادی قطعی شده بود، موفق شد در خانه 2-1 واتفورد را از پیش رو بردارد.
کای هاورتز در دقیقه 11 آبی های لندن را پیش انداخت و این نتیجه تا دقیقه 87 پابرجا بود تا اینکه دن گاسلینگ کار را برای واتفورد به تساوی کشید. در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه مساوی به پایان خواهد رسید، راس بارکلی در وقت های اضافی گل پیروزی چلسی را به ثمر رساند تا شاگردان توخل در این دیدار به برتری 2-1 برسند.

1715626

با این پیروزی چلسی 74 امتیازی شد و بالاتر از تاتنهام 71 امتیازی در رتبه سوم قرار گرفت. البته حتی اگر چلسی در دیدار امروز شکست می خورد هم تاتنهام برای قرار گرفتن در  رتبه سوم باید 19 گل به نوریچ می زد!

دیدگاه‌ها