کد خبر : 1825681 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

شاهین بوشهر صفر- خیبر خرم‌آباد ۲؛

لیگ یک/ خیبری‌ها هنوز امید دارند

خیبر خرم‌آباد موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل شاهین بوشهر به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۹ امروز ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان فراز کمالوند که برای زنده نگه داشتن شانس صعودشان به لیگ برتر فقط باید به پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر می‌رسیدند و امیدوار به شکست ملوان انزلی یا مس کرمان بودند، در نیمه اول دیدار امروز مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی رضایت دادند.

1715625

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود و تیم از پیش سقوط کرده شاهین بوشهر شانس متوقف کردن تیم مدعی صعود خیبر خرم‌آباد را نداشت، شاگردان فراز کمالوند در دقایق آخر مسابقه توانستند به یک برد شیرین برسند.

حسین فاضلی در دقیقه ۸۶ و حسین شهابی در دقیقه ۳+۹۰ موفق شدند دروازه تیم رده هفدهمی شاهین شهرداری بوشهر را باز کنند تا خیبر خرم‌آباد با کسب پیروزی ۲ بر صفر در این مسابقه ۵۵ امتیازی شود و ضمن تداوم حضورش در رتبه چهارم جدول لیگ یک، امیدوار به صعود بماند.

خیبر خرم‌آباد تنها در صورتی می‌تواند به لیگ برتر صعود کند که هر سه مسابقه باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و در سمت مقابل ملوان انزلی ۶۲ امتیازی و آرمان‌گهر ۵۷ امتیازی، نتوانند به امتیاز ۶۴ برسند.

دیدگاه‌ها