کد خبر : 1825683 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

ویستا توربین 1 – پارس جنوبی جم 1

لیگ یک/ حسرت ویستا توربین در ثانیه آخر

همه اتفاقات دیدار ویستا توربین – پارس جنوبی جم در دقایق پایانی بازی رخ داد.

لیگ یک/ حسرت ویستا توربین در ثانیه آخر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بلادی که کمی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کردند با انگیزه برد بازی را شروع کردند. در نقطه مقابل تیم پارس جنوبی که ‌از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است و از سویی داعیه صعود ندارد تنها برای اعاده حیثیت بازی می‌کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به خصوص از سوی تیم میزبان در نیمه نخست نتیجه‌ای نداشت. طبیعی بود هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شدیم تلاش شاگردان بلادی برای رسیدن به گل بیشتر شود تا اینکه این اتفاق خوب در دقیقه 85 با ضربه مرتضی حسینی برای ویستا توربین رخ داد. تیم تهرانی با برد در این بازی فاصله‌ای نداشت اما در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه ضربه مهدی سرداری‌فر بازی را به تساوی کشاند تا بازیکنان تیم ویستا به‌خاطر غفلت در ثانیه‌های پایانی بازی بد جوری جریمه شوند و تاوان دهند.

وییستا توربین با کسب این یک امتیاز 36 امتیازی شد و اکنون نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر است. در حالی‌که تنها یک امتیاز از سومین نامزد سقوط به دسته پایین‌تر یعنی رایکا پیش است و این بدین معنی است که خطر سقوط به طور جدی شاگردان بلادی را تهدید می‌کند. در نقطه مقابل شمار امتیازات تیم پارس جنوبی به 45 امتیاز رسید و این تیم موقعیت خود را در رده پنجم جدول حفظ کرد.

دیدگاه‌ها