کد خبر : 1825700 | 01 خرداد 1401 ساعت 23:50 | 92.9K بازدید | 9 دیدگاه

هواداران سیتی گلر حریف را کتک زدند! (عکس)

رابین اولسن، دروازه‌بان استون ویلا مورد حمله هواداران منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مقاومت رابین اولسن مقابل ستاره‌های سیتی در دقیقه 75 شکسته و او طی پنج دقیقه سه گل خورد، اما این سنگربان در پایان بازی دقایق دشواری را تجربه کرده است. استیون جرارد، سرمربی استون ویلا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل سیتی فاش کرد که رابین اولسن، دروازه‌بان این تیم در جریان هجوم هواداران سیتی به زمین بعد از پایان مسابقه، مورد حمله قرار گرفته است. استیون جرارد گفت: "ما می‌خواهیم ببینیم وضعیت او در حال حاضر چگونه است، اما فکر می‌کنم شما باید این سوالات را از پپ گواردیولا و منچسترسیتی بپرسید."

اما باشگاه منچسترسیتی نیز خیلی زود در واکنش به این اتفاق عجیب در سایت رسمی خود بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: "منچستر سیتی می‌خواهد صمیمانه از رابین اولسن، دروازه‌بان استون ویلا که پس از سوت پایان بازی امروز و هنگام ورود هواداران به زمین مورد حمله قرار گرفت، عذرخواهی کند. باشگاه تحقیقات فوری را در این زمینه آغاز کرده و پس از شناسایی فرد مذکور، او با محرومیت دائمی از ورود به ورزشگاه مواجه خواهد شد."

این اتفاق در پایان هفته‌ای رخ داد که شاهد حوادث نگران کننده متعددی در خلال حضور هواداران در زمین در فوتبال انگلیس بودیم. سه‌شنبه شب رابرت بیگز، هوادار 30 ساله ناتینگهام فارست به بیلی شارپ، کاپیتان شفیلد یونایتد حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. ‌بیگز پس از این اتفاق خیلی زود دستگیر و به 24 هفته زندان محکوم شد. در ادامه نیز تصویر پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس روز پنج‌شنبه در حال لگد زدن به یک فرد مهاجم در استادیوم گودیسون پارک و بعد از جشن بقای اورتون منتشر شد.

1715692

دیدگاه‌ها