کد خبر : 1825709 | 02 خرداد 1401 ساعت 00:48 | 62K بازدید | 3 دیدگاه

وداع با ستاره گل‌های خاطره‌انگیز لیورپول (عکس)

دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی لیورپول‌ با هواداران این تیم وداع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیووک اوریگی امروز برای آخرین بار در استادیوم آنفیلد حاضر شده و با هوادران لیورپول وداع کرد. البته گل‌های حساس و خاطره انگیز این بازیکن برابر بارسلونا، تاتنهام، اورتون و ... تا ابد در ذهن هواداران لیورپول باقی خواهد ماند. قرارداد دیووک اوریگی در پایان این فصل تمام می‌شود و به نظر میلان مقصد بعدی او خواهد بود. دیووک اوریگی که در فینال هفته بعد لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به دلیل مصدومیت غایب است، مدعی شد خاطرات دوران حضور در لیورپول را هرگز فراموش نخواهد کرد.

دیووک اوریگی گفت: "من امروز در استادیوم حاضر شده و فقط سعی کردم از تیم حمایت کنم. ما می‌توانیم به این عملکرد افتخار کرده و از این تجربه استفاده کنیم و من امیدوارم هفته آینده یک شب بزرگ دیگر را رقم بزنیم. من همیشه سعی می‌کنم تیم را در اولویت قرار داده و تا تلاش کنم بهترین دیووک ممکن برای لیورپول باشم. حضور در این باشگاه برایم مایه افتخار و خوشحالی بود؛ لیورپول متشکل از گروه فوق العاده‌ای از بازیکنان است."

من می‌دانستم که لیورپول یک باشگاه خاص است، اما باید این را تجربه می‌کردم. این چیزی فراتر از کلمات است و من خاطراتم را تا آخر عمر با خودم نگه خواهم داشت. لیورپول یک باشگاه باورنکردنی است. وقتی قرارداد خود را با این تیم امضا می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید این باشگاه چقدر بزرگ است و هوادارانش چقدر خاص هستند، دیدن همه طرفداران بعد از شیروع کرونا احساسی شگفت انگیز و واقعا خاص است."

1715703
1715701
1715702
1715704

دیدگاه‌ها