کد خبر : 1825713 | 02 خرداد 1401 ساعت 02:28 | 21K بازدید | 14 دیدگاه

بارسا 0-2 ویارئال: پایان بد فصل سخت

بارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل لالیگا در خانه مقابل ویارئال با نتیجه 0-2 شکست خوردند.

بارسا 0-2 ویارئال: پایان بد فصل سخت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که از پیش عنوان نایب قهرمانی شان قطعی شده بود، در دیدار امشب موقعیت های خوبی را از دست دادند و در نهایت با دو گل مغلوب ویارئال شدند.
بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ارسال جوردی آلبا از سمت چپ، آداما ترائوره صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 7، روی دفع ناقص دنی پارخو، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را خرونیمو رویی برگشت داد و اوبامیانگ هم توپ برگشتی را به بیرون زد.
چهار دقیقه بعد، روی حرکت خوب تورس، این بار فرانکی دی یونگ صاحب موقعیت شد ولی او هم نتوانست قفل دروازه ویارئال را باز کند.
برتری بارسا ادامه داشت اما حملات این تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد. در دقیقه 34 سرانجام تیم میهمان توانست اولین موقعیتش را روی دروازه بارسا ایجاد کند اما ضربه تریگروس بعد از برخورد به دنی آلوس توسط تراشتگن مهار شد.
در دقایق پایانی بار دیگر بازیکنان بارسلونا ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 41 این ویارئال بود که توسط آلفونسو پدراسا به گل رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که پدراسا با پاس پارخو پشت مدافعان بارسا صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1715721

بارسا می توانست خیلی زود گل خورده را جبران کند اما ضربه والی تورس روی ارسال دنی آلوس را رویی برگشت داد تا نیمه اول با همان یک گل به سود ویارئال به پایان برسد.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد اما این ویارئال بود که در دقیقه 55 به گل دوم رسید. ترائوره که برای مهار پدراسا تا محوطه جریمه خودی عقب رفته بود، به اشتباه در محوطه جریمه موی گومز را صاحب توپ کرد و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد. 

1715722

بعد از این گل بارسا به حملاتش ادامه داد اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت های چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 73، دی یونگ دروازه حریف را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
در دقایق پایانی تلاش بازیکنان دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود ویارئال به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها