کد خبر : 1825729 | 02 خرداد 1401 ساعت 10:16 | 7.7K بازدید | 5 دیدگاه

لیائو و پیولی؛ بهترین بازیکن و مربی سری A

رقابت‌های سری A با قهرمانی میلان به پایان رسید تا تکلیف بهترین‌های این لیگ در هر زمینه نیز مشخص شود.

لیائو و پیولی؛ بهترین بازیکن و مربی سری A

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ایتالیا روز گذشته آخرین هفته رقابت‌های این فصل را نیز برگزار کرد و میلان با پیروزی برابر ساسولو موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
روسونری در هفته سی و هشتم رقابت‌های این لیگ موفق شد با نتیجه 0-3 برابر ساسولو به پیروزی برسد تا پس از 11 سال دیگر بار دیگر جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. 
به این ترتیب فصل پر هیجان و جذابی که میلانی‌ها طی کرده بودند به بهترین شکل برای آنها به پایان رسید و تیم همشهری علیرغم پیروزی در هفته پایانی نتوانست از عنوان قهرمانی دفاع کند و برای دومین فصل پیاپی جام را بالای سر ببرد. 
پس از برگزاری هفته پایانی، چیرو ایموبیله موفق شد با 27 گلی که برای لاتزیو به ثمر رساند جایزه کفش طلا و عنوان آقای گلی رقابت‌های سری A را از آن خود کند. 

 

1715817


جایزه بهترین بازی‌ساز یا بهترین پاسور نیز به دومنیکو براردی از ساسولو رسید که موفق شد در طول این فصل 13 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند. 
دستکش طلای این فصل سهم مایک مانیان از میلان بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم خصوصا پس از جدایی جانلوییجی دوناروما ایفا کرد و در 17 بازی موفق به ثبت کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. 
عنوان بهترین بازیکن این فصل نیز به رافائل لیائو رسید که او نیز یکی از مهره‌های کلیدی این فصل روسونری برای بالا بردن جام قهرمانی بود. 

 

1715818


استفانو پیولی، سرمربی موفق ایتالیایی میلان، هم توانست عنوان بهترین مربی این فصل را به دست آورد تا این فصل برای او بیش از پیش رویایی شود.

دیدگاه‌ها