کد خبر : 1825749 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:52 | 32.3K بازدید | 8 دیدگاه

لئوناردو جای خود را به دوست خانوادگی امباپه داد

به نظر می‌رسد که اخراج لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پس از تمدید قرارداد با کیلیان امباپه قطعی است.

لئوناردو جای خود را به دوست خانوادگی امباپه داد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از منابع خبری و خبرنگاران سرشناس فرانسوی اعلام کردند که لئوناردو روز شنبه پس از آخرین بازی پی اس جی برابر متز دفترش در این باشگاه را ترک کرده است. 
گفته می‌شود که حضور لئوناردو در پاریس از مدت‌ها قبل بسیار حاشیه‌ساز شده بود و این مدیر برزیلی در طول این مدت با بسیاری از مربیان این تیم به مشکل خورده بود. 
حتی وقتی توماس توخل آلمانی هدایت این تیم را برعهده داشت، چند منبع نزدیک به این باشگاه از درگیری جدی و شدید بین این دو نفر خبر داده بودند. لئوناردو در نهایت این مربی را برکنار کرد تا او در فاصله شش ماه پس از آن با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شود. 
به این ترتیب تمدید قرارداد با کیلیان امباپه تا سال 2025 و جلوگیری از انتقال او به رئال مادرید آخرین اقدام او در این باشگاه بوده است.
ظاهرا پیشنهاد پی اس جی به امباپه دریافت دستمزد سالانه 50 میلیون یورویی و البته 300 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد بوده که مبلغی باورنکردنی به نظر می‌رسد. 
لئوناردو دو بار در طول سه سال حضورش در پی اس جی به عنوان مدیر ورزشی موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را بالای سر ببرد اما در نهایت نتوانست این تیم را به هدف اصلی آن که فتح لیگ قهرمانان است برساند. 

1715781

به نظر می‌رسد که چهره‌ای شناخته شده در فرانسه قرار است جانشین لئوناردو شود: لوییس کمپوس که پیش از این در موناکو و لیل مشغول به کار بوده و در سال 2021 با لیل قهرمان لیگ فرانسه شد. گفته می‌شود که او دوستی نزدیکی هم با خانواده امباپه دارد. 
همچنین هنوز تکلیف مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی این تیم، برای فصل آینده مشخص نیست. این مربی آرژانتینی در کنفرانس خبری پس از پیروزی 0-5 برابر متز در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت امیدوار است که سال آینده هم هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. 
پی اس جی تحت هدایت پوچتینو قهرمان لیگ فرانسه شد اما از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید حذف شد. عملکرد این مربی نیز مانند لئوناردو در ماه‌های اخیر مورد انتقاد مدیران این باشگاه قرار داشته است.

دیدگاه‌ها