کد خبر : 1825752 | 02 خرداد 1401 ساعت 12:02 | 3.2K بازدید | 4 دیدگاه

تقدیر سازمان لیگ از فولاد پس از درخشش آسیایی

سازمان لیگ فوتبال ایران، از عملکرد فولاد در دفاع از سهمیه فوتبال باشگاه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲۰۲۲ تشکر کرد.

تقدیر سازمان لیگ از فولاد پس از درخشش آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که یکی از دو نماینده ایران در این فصل آسیا بود موفق شد به عنوان صدرنشین در گروهی که الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آهال ترکمنستان حضور داشتند به دور حذفی صعود کند و از سهمیه ایران در لیگ قهرمانان دفاع کرد.

در متن این نامه سازمان لیگ خطاب به گرشاسبی نوشته شده: "بدینوسیله از زحمات و تلاش جنابعالی و کلیه همکاران محترم آن باشگاه در سال ۲۰۲۱ که موجب موفقیت در کسب مجوز باشگاه AFC و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲۰۲۲ گردید، کمال تشکر و قدردانی این سازمان را اعلام می نمایم. امید است با اتکا به خداوند منان کما فی السابق شاهد درخشش و موفقیت باشگاه در عرصه های ملی و آسیایی باشیم.حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال"

تیم فولاد خوزستان در فصلی که استقلال و پرسپولیس پیش از آغاز تورنمنت حذف شده بودند موفق شد به دور حذفی راه پیدا کند تا سهمیه ۱+۳ تیم‌های ایرانی در آسیا حفظ شود. شاگردان نکونام همچنین از این فرصت برای ارتقای جایگاه خود در رتبه‌بندی تیم‌های آسیایی استفاده کردند.

دیدگاه‌ها