کد خبر : 1825771 | 02 خرداد 1401 ساعت 13:21 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرقت مدال پیولی؛ سری A جبران می‌کند (عکس)

استفانو پیولی، سرمربی میلان، قرار است مدال طلای جدیدی را از مدیران لیگ ایتالیا دریافت کند.

سرقت مدال پیولی؛ سری A جبران می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
روسونری برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک امتیاز از این بازی نیاز داشت و به این ترتیب موفق شد با کسب هر سه امتیاز این بازی، پس از 11 سال بار دیگر جام قهرمانی سری A را بالای سر ببرد. 
با این که این بازی در زمین ساسولو برگزار می‌شد اما اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه از هواداران میلان بودند و پس از سوت پایان بازی نتوانستند هیجان و خوشحالی خود را کنترل کرده و وارد زمین شدند. 

 

1713741


شلوغی بیش از حد و هجوم هواداران باعث شد که برگزاری جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و جام به تاخیر بیفتد اما در نهایت مدال‌ها اهدا شده و جام قهرمانی روی دستان بازیکنان میلان بالا رفت. 
با این که به نظر می‌رسید تمام افرادی غیر مسئول  و غیرمرتبط با برگزاری این بازی از زمین خارج شده‌اند اما طی اتفاقی عجیب، مدال طلای استفانو پیولی پس از این مراسم به سرقت رفت تا دست این مربی ایتالیایی پس از فتح اسکودتو خالی بماند. 
همین موضوع باعث شد که پیولی با اعلام این خبر و تاکید روی این موضوع که این اولین و تنها قهرمانی دوران حرفه‌ای اوست، از مقامات سری A درخواست کند که اگر ممکن است مدال دیگری به او اهدا کنند. 

 

1715821


آنها نیز با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند که امروز مدال دیگری را برای سرمربی تیم قهرمان ارسال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها