کد خبر : 1825775 | 02 خرداد 1401 ساعت 13:34 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد نویر تا سال 2024 تمدید شد (عکس)

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، قراردادش با این باشگاه را تا سال 2024 تمدید کرد.

رسمی؛ قرارداد نویر تا سال 2024 تمدید شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نویر یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های بایرن مونیخ در یک دهه اخیر بوده و حالا به نظر می‌رسد که قرار است فوتبالش را با پیراهن همین باشگاه به پایان برساند. 
باشگاه بایرن مونیخ دقایقی قبل با انتشار تصاویری رسما خبر تمدید قرارداد این بازیکن آلمانی را تایید کرد. قرارداد جدید نویر با این باشگاه تا سال  2024 ادامه خواهد داشت. 
این دروازه‌بان اسطوره‌ای بایرن پس از امضای قرارداد جدید به سایت رسمی این باشگاه گفت:« بسیار خوشحال هستم که راهم در این باشگاه ادامه خواهد داشت. ما بار دیگر تیم خوبی می‌سازیم که با آن بتوانیم برای قهرمانی در تمامی رقابت‌ها تلاش کنیم. من به عنوان دروازه‌بان، کاپیتان و بازیکن کلیدی این باشگاه می‌خواهم عاملی تعیین‌کننده در اهداف بزرگی که داریم باشم.»

 

1715827


نویر درباره اهدافی که در دو سال پیش‌رو به همراه بایرن به دنبال آنهاست اظهار داشت:« من می‌خواهم روند قهرمانی‌مان در لیگ را ادامه داده و برای قهرمانی در جام حذفی آلمان و همچنین لیگ قهرمانان رقابت کنیم.»
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، نیز درباره تمدید قرارداد با کاپیتان این باشگاه گفت:« ما خوشحالیم که مانوئل نویر قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد. مانوئل از سال 2011 در بایرن بازی کرده، او کاپیتان ماست و سال‌هاست که بهترین دروازه‌بان دنبال و البته از بازیکنان کلیدی ما بوده است.»

 

1715828


او در ادامه اضافه کرد:« ما می‌خواهیم در سال‌های پیش‌رو در تمامی رقابت‌ها موفق باشیم. مانوئل حمایت بسیار بزرگی در درون و بیرون زمین برای این تیم است. او نقش مهمی در حصول اطمینان از این که ما بتوانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم ایفا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها