کد خبر : 1825778 | 02 خرداد 1401 ساعت 13:51 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

محرز: می‌دانم چرا لیورپولی‌ها از ما متنفر هستند

ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از احساس تنفر تیم لیورپول نسبت به خودشان مطلع است.

محرز: می‌دانم چرا لیورپولی‌ها از ما متنفر هستند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سیتیزن‌ها در این دیدار دراماتیک ابتدا با دو گل عقب افتاده و در آستانه واگذار کردن جام قهرمانی به لیورپول قرار گرفتند اما در نهایت توانستند بار دیگر به بازی برگشته و با به ثمر رساندن سه گل در دقایق پایانی این بازی شرایط را به سود خودشان تغییر دهند. 
در دیگر بازی این هفته که به صورت همزمان با سیتی برگزار می‌شد، لیورپول به مصاف وولوز رفته و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد اما سه امتیاز این بازی برای قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ کافی نبود و آنها بار دیگر به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند.

 

1715829


ریاض محرز پس از پایان بازی به شبکه کانال پلاس گفت:« لیورپول تیمی  دیوانه‌کننده است. آنها بسیار فوق العاده هستند. من می‌دانم که آنها از ما متنفر هستند. آنها از من بیزار شده‌اند چون اگر ما نبودیم، آنها هر سال تمامی جام‌های ممکن را به دست می‌آوردند اما ما اینجا هستیم، به این راحتی عقب نمی‌کشیم و سال بعد هم همین جا خواهیم بود.»
لیورپول در حالی موفق به کسب جام قهرمانی نشد که توانست در این فصل 92 امتیاز به دست آورد اما مانند فصل 19-2018 که نمایشی خیره‌کننده داشت و 97 امتیاز کسب کرد، در نهایت باز هم با یک امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان پپ گواردیولا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها