کد خبر : 1825780 | 02 خرداد 1401 ساعت 14:11 | 12.9K بازدید | 10 دیدگاه

کسب رتبه چهارم اتفاق بزرگی برای گل‌گهر است؛

الهویی: در جدول واقعی در رده دوم هستیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام مجموعه این تیم به دنبال کسب رتبه چهارمی در لیگ بیست و یکم هستند.

الهویی: در جدول واقعی در رده دوم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار اینطور حرف‎‌هایش را آغاز کرد: بازی خیلی سختی برابر هوادار خواهیم داشت. یکی از تیم های خوب لیگ است؛ تیمی که شاید از نظر مهره‌ای و روی کاغذ خیلی تیم قدرتمندی نباشد ولی این تیم شخصیتش را از آقای عنایتی به ارث برده. یک تیم سخت کوش، دونده و جنگنده که تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش می‌کند.
او در ادامه با اشاره به آنالیز فنی تیم هوادار اضافه کرد: می‌دانیم که تیم هوادار از معدود تیم‌هایی است که با سه دفاع بازی می‌کند. البته در لیگ تیم‌های زیادی هستند که چیدمان جدید دارند ولی فقط دو تیم هستند که با سه دفاع بازی می‌کنند که یکی هوادار است و دیگری مس رفسنجان. بقیه 5 دفاعه هستند. هوادار تیمی سه دفاعه است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. فردا روز بسیار سختی است. همینطور که در دور رفت هم شرایط سختی داشتیم ولی پیروز شدیم. امیدوارم بچه ها روز آینده در این روزهای فشرده که جلسات تمرینی به حداقل می‌رسد و ریکاوری خیلی مهم می‌شود و تمرکز خیلی مهم است، بتوانند تاکتیک‌های آقای قلعه نویی را مثل چند بازی قبل اجرا کنند.  تیم ما روی دور برد بوده در سه بازی اخیر. بازیکنان تمرکز خوبی داشته‌اند و تمام تلاش کادر فنی این است که این روند صعودی در این بازی و بازی آخر ادامه داشته باشد.
مربی تیم گل‌گهر سپس صحبت‌هایش را با مطرح کردن یک خواهش از داوران ادامه داد:  ما از اشتباهات سهوی‌ای که رخ می‌دهد ناراحت هستیم. در سه بازی اخیر سه پیروزی به دست آوردیم ولی اشتباهات سهوی داوران به ضرر ما بوده است. پنالتی‌ای که گرفته نشده یا گل سوم ما برابر نفت مسجد سلیمان که اشتباها آفساید گرفته شد. از دوستان خواهش می‌کنیم با تمرکز بیشتری در مسابقات ظاهر شوند و ما هم سعی می کنیم فشار را از روی دوستان برداریم. امیدوارم اشتباهات داوری حداقل شود و عدالت رعایت شود و تیمی که عملکرد بهتری دارد برنده شود.

1715834


سوال اول از سعید الهویی در رابطه با این بود که پس از پشت سر گذاشتن هفت بازی بدون شکست و سه برد پیاپی آیا تیمش می‌‎تواند روز آینده چهارمین پیروزی پیاپی را به دست بیاورد. او در واکنش به این سوال و اینکه آیا گل گهر می‌تواند رتبه چهارمی را در لیگ برتر حفظ کند، اضافه کرد: فکر می‌کنم تیم ما؛ما کلمه‌ای داریم به اسم ما؛ مایی که می‌گوییم یعنی کادر مدیریتی، فنی، بازیکنان و همه مجموعه تیم. همه ما در کنار هم با توجه به اتفاقاتی که برای گل‌گهر در طول فصل رخ داد و امتیازاتی از تیم ما کم شد، تصمیم گرفتیم تمام تلاشمان را برای کسب رتبه چهارمی انجام بدهیم. فکر می کنم با اتفاقاتی که در طول فصل برای گل‌گهر رخ داد، کسب رتبه چهارمی اتفاق بسیار بزرگی است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم. اصلا به بازی بعدی فکر نمی کنیم. تمرکزمان روی بازی هوادار است که عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.
الهویی سپس درباره شرایط جدول در صورت کسر نشدن هفت امتیاز از گل‌گهر توضیح داد: اگر هفت امتیاز کسر نشده بود یا در جدول واقعی لیگ ما در میان دو تیم برتر جدول هستیم. حالا یک جدول فیک وجود دارد و از نگاه ما یک جدول واقعی. ما نگاه‌مان به جدول واقعی است و آن چیزی هم که در آینده و تاریخ در مورد آن صحبت می‌شود جدول واقعی است. از این چیزهای فیک زیاد بوده است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به سوالی در مورد فصل نقل و انتقالات و آینده بازیکنان این تیم نظیر سعید صادقی اضافه کرد: تمام بازیکنان ما با تمام تمرکز تا آخرین روزی که تحت قرارداد گل‌گهر هستند تمام تلاششان را خواهند کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشند. لیگ که تمام شود، در مورد این مسائل صحبت خواهد شد.
در پایان سیامک قلیچ‌خانی در پاسخ به سوالی درباره شرایط کادر فنی برای فصل آینده گفت: باشگاه در مورد این مسائل صحبت خواهد کرد. آقای افسری صحبت کردند. قرارداد ما با گل‌گهر یکسال نبوده که تمام شود و بلندمدت است.

دیدگاه‌ها