کد خبر : 1825782 | 02 خرداد 1401 ساعت 14:45 | 29.4K بازدید | 7 دیدگاه

چرا برزیل، شیلی و پاراگوئه؟

کره‌جنوبی اینگونه آماده جام جهانی می‌شود!

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در مورد انتخاب سه تیم آمریکای جنوبی برای فیفادی پیش رو اظهارنظر کرده است.

کره‌جنوبی اینگونه آماده جام جهانی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، کره‌جنوبی در یکی از دشوارترین گروه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ باید با تیمهای پرتغال، اروگوئه و غنا دیدار و رویای صعودش را برابر این سه تیم قدرتمند پیگیری کند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از هفته‌ها پیش برنامه خود برای فیفادی خرداد را اعلام کرده که بر اساس آن این تیم میزبان سه تیم شناخته شده آمریکای جنوبی، برزیل، شیلی و پاراگوئه خواهند بود.

نکته جالب اینکه سه بازی مذکور در سه ورزشگاه مختلف (سئول، دائه‌جون و سوون)  برگزار خواهد شد تا طرفداران در چند نقطه مختلف فرصت حمایت از تیم خود در فاصله پنج ماه تا جام جهانی را داشته باشند.

نکته دیگر اینکه برزیل با تمام قوا مسافر سئول خواهد شد و در فهرست خود بازیکنانی نظیر آلیسون بکر، دنی الوز، تیاگو سیلوا، فابینیو، کوتینیو، ژسوس، وینیسیوس جونیور و حتی نیمار را دارد. ترکیبی که به احتمال فراوان برای جام جهانی نیز عازم دوحه خواهند شد.

اگرچه در نگاه اول تقابل با سه تیم آمریکای جنوبی، جدال‌هایی برای آماده‌سازی تیم در مقابل اروگوئه به نظر می‌آید اما بنتو دیدگاه دیگری در مورد این سه بازی دارد.

او در این باره می‌گوید: «هر سه تیم متعلق به یک قاره هستند اما شخصیت متفاوتی دارند. وجه مشترک آنها قدرت بالایشان است.»

وی در ادامه گفت: «انها از نظر تاکتیکی و همچنین مهارت فردی عالی هستند و همین موضوع به ما کمک می‌کند تا تجربه تقابل با تیم‌هایی که بازیکنان شاخص و ستاره دارند را کسب کنیم.»

به عبارتی این سه بازی محک خوبی برای تقابل با پرتغال پرستاره نیز خواهد بود.

با این حال نکته مهم این است که فدراسیون فوتبال کره جنوبی توانسته سه تیم پرقدرت را از قاره آمریکای جنوبی به کره بیاورد تا بنتو در خانه تیمش را مهیای حضور در جام جهانی کند.

قرار است در فیفادی بعدی نیز حریفانی از قاره آفریقا و اروپا حریف کره جنوبی شوند.

دیدگاه‌ها