کد خبر : 1825787 | 02 خرداد 1401 ساعت 14:50 | 25.5K بازدید | 11 دیدگاه

افشاریان: از اقدام مهدوی حمایت می‌کنیم

نیمه‌تمام ماندن پرسپولیس- تراکتور تصمیم داور بود

رییس کمیته داوران اعلام کرد نیمه تمام ماندن دیدار پرسپولیس و تراکتور با تصمیم داور مسابقه صورت گرفته است.

نیمه‌تمام ماندن پرسپولیس- تراکتور تصمیم داور بود

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته بحث بر سر اینکه دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس بسیار بوده است. یکی از مهم ترین ادعاهای مسئولان تراکتور این است که بعد از برقراری آرامش روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز، داور مسابقه خواسته بازی را دوباره شروع کند اما پرسپولیسی‌ها زیر بار چنین مساله ای نرفته‌اند.
حالا اما خداداد افشاریان رییس کمیته داوران چنین موضوعی را نقض می‌کند. او گفت: « سیدرضا مهدوی داور دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تشخیص خود این بازی را نیمه تمام گذاشته است.»
افشاریان درباره علت حضور مهدوی داور مسابقه مذکور در کمیته انضباطی هم گفت:‌«این جلسه درباره بازی پرسپولیس - تراکتور بود. کمیته انضباطی داور ما را خواسته بود و او هم گزارش مکتوب خود را به کمیته انضباطی خواهد داد و بعد هم می‌رود دنبال زندگی‌اش!»
رییس کمیته داوران در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم مهدوی برای نیمه تمام گذاشتن بازی درست بوده، افزود: «به هر حال تصمیم داور در همه بازی‌ها نهایی است. داور با توجه به رفتارها تصمیمش را می‌گیرد. من از تصمیم داور حمایت می‌کنم. با داور هم صحبت کردم و گفت امنیت برای بازی نبود و بازی را تعطیل کرده است.»

دیدگاه‌ها