کد خبر : 1825790 | 02 خرداد 1401 ساعت 15:03 | 37.6K بازدید | 8 دیدگاه

نه تایمینگ درست بود نه شکل تصمیم‌گیری

واکنش جالب اونای امری به تمدید قرارداد امباپه با PSG

سرمربی سابق کیلیان امباپه معتقد است رفتار او در قبال رئال مادرید برای فوتبال خوب نبود.

واکنش جالب اونای امری به تمدید قرارداد امباپه با PSG

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اهداف بلندی برای سال‌های پیش رو داشت. تا قبل از ژانویه 2023 کار بازسازی ورزشگاه برنابئو به اتمام خواهد رسید و انتظار بر این بود که کیلیان امباپه رهبر پروژه ورزشی جدید رئال در برنابئوی جدید باشد اما اینطور نشد. رئال برای یک سال پاسخ مثبت کیلیان امباپه را با خود داشت و به همین دلیل شانس جذب ارلینگ هالند را رد کرد. 
 

1715470

 

مدیران رئال هرگز تصور نمی‌کردند که امباپه در آخرین روزها نظرش را تغییر دهد و در پاریس بماند و حالا نه‌تنها امباپه را از دست داده‌اند که دیگر ارلینگ هالند یا ستاره بزرگی در حد و اندازه‌های این دو مهاجم در دسترس نیست.
 

امباپه تا سه شنبه هفته گذشته به رئال پاسخ مثبت داده بود ولی با رسیدن آخرین پیشنهاد پی اس جی نظرش را تغییر داد و تا 2025 ماندنی شد. او شنبه شب و قبل از شروع دیدار پی اس جی و متز خبر از انتخاب پی اس جی به جای رئال داد که خشم شدید باشگاه مادریدی و هواداران پرتعدادش در سراسر دنیا را به دنبال داشت. پرافتخارترین و به گمان بسیاری، بزرگترین باشگاه اروپا حالا باید به دنبال گزینه دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.

1715831

 

اونای امری، سرمربی ویارئال که سال 2017 و زمانی که امباپه اولین قراردادش را با پی اس جی امضا کرد، هدایت این تیم را برعهده داشت، شب گذشته در پایان بازی بارسا-ویارئال، در پاسخ به سوالی در مورد تصمیم نهایی امباپه پاسخ جالبی داد و گفت:« این یک تصمیم کاملا شخصی بود. من کیلیان را بسیار دوست دارم و برایش احترام قائلم ولی به شخصه معتقدم نه در زمان بندی و نه در شکل اجرا درست عمل نکرد. یک هفته به فینال لیگ قهرمانان، زمان درستی نبود و بهتر بود او به شکلی دیگر و در زمانی مناسب تر خبر از تصمیم نهایی خود می داد. معتقدم این حرکت او برای فوتبال خوب نیست.»

دیدگاه‌ها