کد خبر : 1825871 | 02 خرداد 1401 ساعت 20:52 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی نساجی و خبر تلخی که به خبرنگاران داد

سرمربی نساجی می‌گوید این تیم در دو بازی آینده تلاش خواهد کرد تا به بهترین شکل فصل را تمام کند.

سرمربی نساجی و خبر تلخی که به خبرنگاران داد

به گزارش ورزش سه، اسماعیل اسماعیلی پیش از دیدار نساجی برابر ذوب آهن ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت غیبت در نشست خبری، اظهار داشت: متاسفانه در یک سانحه تصادف جناب آقای محسن شعبانی یکی از جوان‌های ما در تیم امید نساجی دچار حادثه شده است و امیدواریم هر چه زودتر لباس عافیت بپوشد. دوست دارم همه مردم خوب، فوتبالی‌ها و فوتبالدوستان دعا کنید که محسن هر چه زودتر به میادین ورزشی برگردد.

سرمربی نساجی درباره دیدار با ذوب آهن گفت: قطعا یک بازی خوب، مهیج و سختی در پیش داریم. ذوب آهن یک تیم با شخصیت و با کیفیت با کادری مجرب و خوب و همچنین مدیریت خوب است. درباره ذوب آهن صحبت کردن خیلی جایز نیست چون سالیان سال این تیم در سطح یک فوتبال ایران با کیفیت خوب بازی می‌کند و امسال هم جایگاه خوبی دارد؛ هرچند شاید می‌توانست جایگاه بهتری داشته باشد.

او ادامه داد: در نهایت ما فردا یک بازی سنگین مقابل تیم ذوب آهن داریم. با توجه به بازی خوب و منسجمی که هفته گذشته بچه‌های ما برابر هوادار انجام دادند و نتیجه جالبی که کسب کردند، امیدوارم در این بازی هم مثل بازی گذشته به خودشان بیایند و در این دو بازی آخر فصل به حدی خوب کار کنند که فصل را خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها