کد خبر : 1825891 | 02 خرداد 1401 ساعت 22:28 | 69.8K بازدید | 8 دیدگاه

زیدان علیه بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس!

توتو اسپورت مدعی شد تا در صورت انتخاب زین الدین زیدان به‌عنوان سرمربی پاری‌سن ژرمن، بازگشت پل پوگبا به یوونتوس به خطر می‌افتد.

زیدان علیه بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از آن است که پل پوگبا، ملی‌پوش فرانسوی پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد در 30 ژوئن، به توافق برای انتقال رایگان به باشگاه تورینی نزدیک است. اینکه پل پوگبا یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود او را به گزینه‌ محبوب نقل و انتقالاتی تبدیل کرده اما به نظر می‌رسد یوونتوس به دلیل رابطه خوبش با این بازیکن به جذب او خیلی خوش‌بین و نزدیک است.

در همین راستا توتو اسپورت که یک نشریه تورینی محسوب می‌شود گزارشی منتشر کرده و مدعی شده با وجود اینکه پاول ندود، مدیر یووه به شکل مداوم با نزدیکان پل پوگبا در ارتباط است، اما حضور احتمالی زین الدین زیدان روی نیمکت پاری‌سن ژرمن می‌تواند بازگشت ستاره فرانسوی به بیانکونری را به خطر بیندازد.

1715990

با توجه به شایعات به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو به‌زودی از هدایت باشگاه پاری‌سن ژرمن کنار گذاشته خواهد شد و گفته می‌شود که زین الدین زیدان اصلی‌ترین گزینه سران باشگاه فرانسوی محسوب می‌شود. البته در یکی، دو روز اخیر چند منبع مدعی شدند که زیدان پیشنهاد تیم فرانسوی را رد کرده اما پی‌اس‌جی نشان داده که در نقل و انتقالات هیچ غیر ممکنی برای آنها وجود ندارد.

در واقع باید منتظر ماند و دید که آیا زین الدین زیدان هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. در صورتی‌که این اتفاق رخ دهد مرد فرانسوی خواهان انتقال پوگبا به پارک دو پرنس خواهد شد و همین موضوع می‌تواند یک چالش سخت برای یوونتوس در راه بازگرداندن هافبک فرانسوی باشد.

دیدگاه‌ها