کد خبر : 1825908 | 03 خرداد 1401 ساعت 08:40 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

لغو احتمالی حضور المسلم در تهران به دلیل طوفان شن

با توجه به طوفان شن در کویت اجازه انجام پرواز هواپیماها از سوی این کشور صادر نشده و احتمال لغو حضور نمایندگان شورای المپیک آسیا در ایران وجود دارد.

لغو احتمالی حضور المسلم در تهران به دلیل طوفان شن

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، با اعلام کمیته ملی المپیک قرار بود حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون  بین المللی شنا و حیدر فرمان رئیس انجمن بین المللی کوراش و مدیر بازی های آسیایی و دپارتمان ورزش شورای المپیک آسیا صبح فردا (سه‌شنبه) وارد تهران شوند و پس از ورود به کشور ضمن دیدار با محمد مخبر،  معاون اول رئیس جمهور با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کنند اما به دلیل طوفان شن و گرد و خاک شدید در کویت تا این لحظه اجازه پرواز برای مهیمانان کویتی صادر نشده و‌ احتمال لغو سفر آنها وجود دارد.

بر همین اساس؛ برنامه بازدید المسلم و‌حیدر فرمان از موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک و همچنین دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک لغو شد.

همچنین دو میهمان عالی رتبه ورزش جهان قرار بود در پنجاهمین مجمع (فوق العاده) کمیته ملی المپیک که ساعت 11 امروز (سه‌شنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود، شرکت کنند اما فعلا حضور آنها در مجمع منوط به اجازه پرواز از سوی کویت است.

دیدگاه‌ها